Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Bor:

Nou ik heb erover nagedacht. In dag draden terug lopen zoeken maar ik snap het nog steeds niet Pinkle? 

Iets met skaten of een stunt daarin denk ik. Vroeg het mij ook af. Denk dat het wel spannend was. Vond het leuk om te lezen. Goed voor @Pinkman, zoiets spannends. Ook lief met zijn dochter zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan kom je niet! :P

Ik ga wel straks, ben doodmoe en stierlijk vervelend, ook dat. 

Voel mij onbegrepen hier soms, nog erger. Zelfs jij begrijpt mij niet haha.

Tease/plaag. Ga maar laat je bed, in hoe later hoe beter. Morgen moet dat bed ws weer verschoond worden en dan moet je eruit!! Zo gelachen om en zo herkenbaar. Lief en grappig ben je en ook slim, hou ervan.

Fijne avond nog meneer :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Smaragd:

@Vocatusben je nu 42 of 44? In mijn draadje was je 42 en in Goksectie 44, kon het niet laten sorry :D

Hoop dat jij het ook een beetje trekt!

Hahaha hier moest ik om lachen. Eerste keer vandaag @Smaragddus bedankt. Ik zit nu op tinder en daar ben ik 42 (ja heellll fout ik weet het maar bespaar me de preek). Maar ik ben 44. Moet ik altijd denken aan een gedicht van mn moeder:

Zoon, aan liegen is nooit enig eer te behalen,

uiteindelijk raak je altijd verstrikt in eigen web van verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay je hebt al geantwoord, je bent zo oud als je bent, nooit om liegen!! Zelfs dronken deed ik dat niet/nooit. Waarom? Niet nodig en dit is geen tinder, nog niet!!

Jouw moeder heeft echt gelijk want is ook zo, alles komt boven uiteindelijk. Zelfs dat je 44 bent. Zoveel schelen we dus ook niet. Hou wel op nu. Hoeveel heb je gezopen? 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Smaragd:

Okay je hebt al geantwoord, je bent zo oud als je bent, nooit om liegen!! Zelfs dronken deed ik dat niet/nooit. Waarom? Niet nodig en dit is geen tinder, nog niet!!

Jouw moeder heeft echt gelijk want is ook zo, alles komt boven uiteindelijk. Zelfs dat je 44 bent. Zoveel schelen we dus ook niet. Hou wel op nu. Hoeveel heb je gezopen? 

Ik heb nu 3/4 de fles wijn gedronken. Valt mee maar weet nu weer waarom ik het haat. Maar ff mindere periode (zie mn dagboek post van net)

Wat betreft mn leeftijd (jeez dit is wel persoonlijk, bespreek ik niet eens met mn vrienden),....ik zie er best goed en jong uit (krijg jane nu weer op mn dak). Dus ik vind mensen tussen 35-40 beter bij me passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...