Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen

Vocatus

Aanbevolen berichten

Ik ben geboren in Oost- Groningen. Armoe daar, toendertijd. Mijn ouders vertrokken daarom naar Amsterdam, daar was werk. Maar een flink aantal keren per jaar vertrokken we naar de familie in Groningen . Duurde ongeveer een kleine drie uur, over die betonnen platen: kadoeng, kadoeng, kadoeng.  Letterlijk kotsmisselijk werd ik ervan. Het leek toen een heeeeeele verre reis!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Ik ben geboren in Oost- Groningen. Armoe daar, toendertijd. Mijn ouders vertrokken daarom naar Amsterdam, daar was werk. Maar een flink aantal keren per jaar vertrokken we naar de familie in Groningen . Duurde ongeveer een kleine drie uur, over die betonnen platen: kadoeng, kadoeng, kadoeng.  Letterlijk kotsmisselijk werd ik ervan. Het leek toen een heeeeeele verre reis!  

Ook al een Groninger! 
Wij gingen vanaf de Wieringermeer vier uur in de bus naar een dorpje bij Groningen naar een tante. Mooie tijden. Behalve die busreis dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(ik heb een LG, want Life's Good klinkt zo mooi)

Filmvraagje dan maar weer, ik heb een lichte obsessie de laatste dagen.

Dit is het citaat:

“I’ve seen things you people wouldn’t believe,” Roy says. “Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.”

Uit welke film komt dit?

Welke acteur (ja echt!) heeft deze tekst voor zijn personage geschreven?

En dat (zelfgeschreven door een acteur) was "literally the only time that worked", aldus Sir Ridley Scott himself.

Bonuspunten voor een mooi plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...