Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ze is nog een jonkie Het forumllid dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Eigenlijk mag ik niet meer raden... Nou vooruit, nog eentje dan: Niks! En mijn geboorteprovincie Groningen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Noord Oost en Niks nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Oh gelukkig, ik krijg hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 oh jullie zijn alweer verder haha ik kijk Clint Eastwood in Gran Torino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 ja Roodeschool heeft al opnames, maar ik dacht van gisteravond Reacher vanavond wéér? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik ben geboren in Oost- Groningen. Armoe daar, toendertijd. Mijn ouders vertrokken daarom naar Amsterdam, daar was werk. Maar een flink aantal keren per jaar vertrokken we naar de familie in Groningen . Duurde ongeveer een kleine drie uur, over die betonnen platen: kadoeng, kadoeng, kadoeng. Letterlijk kotsmisselijk werd ik ervan. Het leek toen een heeeeeele verre reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei lady jane: ja Roodeschool heeft al opnames, maar ik dacht van gisteravond Reacher vanavond wéér? Een kleine kans volgens de NOS dat het vanavond ook nog even te zien is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 hier is het bewolkt, maar daar idd niet, de bofkonten maar voor het echte werk moet je toch heel wat noordelijker zijn he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 3 minuten geleden zei nancy: Ik ben geboren in Oost- Groningen. Armoe daar, toendertijd. Mijn ouders vertrokken daarom naar Amsterdam, daar was werk. Maar een flink aantal keren per jaar vertrokken we naar de familie in Groningen . Duurde ongeveer een kleine drie uur, over die betonnen platen: kadoeng, kadoeng, kadoeng. Letterlijk kotsmisselijk werd ik ervan. Het leek toen een heeeeeele verre reis! Ook al een Groninger! Wij gingen vanaf de Wieringermeer vier uur in de bus naar een dorpje bij Groningen naar een tante. Mooie tijden. Behalve die busreis dan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 3 minuten geleden zei lady jane: hier is het bewolkt, maar daar idd niet, de bofkonten maar voor het echte werk moet je toch heel wat noordelijker zijn he Ja als het goed is moet @Yvonnehet kunnen zien. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Jullie zijn aan de beurt! Is die film met Clint trouwens wat? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Het is hier nu ook bewolkt, dus geen noorderlicht straks ben ik bang. Maar wat een goddelijk mooi weer hebben we gehad vandaag.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Yvonne: Het is hier nu ook bewolkt, dus geen noorderlicht straks ben ik bang. Maar wat een goddelijk mooi weer hebben we gehad vandaag.... Jammer! Maar het was inderdaad warm en zonnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 14 minuten geleden zei Reacher: Jullie zijn aan de beurt! Is die film met Clint trouwens wat? ja ik mag die man graag ik zie m nu voor de 3e keer haha maar eigenlijk omdat een andere film in de gids stond en Clint erna zou komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Clint zijn laatste film wie weet de titel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 The Mule? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 ik wist m zelf niet meer haha maar ook n goeie film dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) 12 uur geleden zei Reacher: Vanuit welk deel van Nederland kun je vanavond het Noorderlicht zien als je geluk hebt? Terschelling, de Wadden eilanden bewerking, was het al beantwoord ??? 14 mei 2021 bewerkt door Artemis ??? vraag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 13 uur geleden zei Artemis: Terschelling, de Wadden eilanden bewerking, was het al beantwoord ??? Klopt het was Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Think different: waarvoor werd reclame gamaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Apple. Wat best een giller is, want alle hipsters lopen met die dingen. Lekker uniek allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Apple. Wat best een giller is, want alle hipsters lopen met die dingen. Lekker uniek allemaal Ikke ook ‘We are all individuals! Yes we are! I’m not! Jij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 (ik heb een LG, want Life's Good klinkt zo mooi) Filmvraagje dan maar weer, ik heb een lichte obsessie de laatste dagen. Dit is het citaat: “I’ve seen things you people wouldn’t believe,” Roy says. “Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.” Uit welke film komt dit? Welke acteur (ja echt!) heeft deze tekst voor zijn personage geschreven? En dat (zelfgeschreven door een acteur) was "literally the only time that worked", aldus Sir Ridley Scott himself. Bonuspunten voor een mooi plaatje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Wat een gave vraag! *gaat ijverig zoeken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden