Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Watereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei lady jane: ja Tssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Is het een lidwoord in het Duits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) hint; het is een duits lid/woord 12 mei 2021 bewerkt door lady jane Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En ondertussen weet ik jandorie nog steeds het antwoord op het boekraadsel van @Yvonneniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Vrouwenhumor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik heb de vraag nog geeneens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 8 minuten geleden zei haddock: Ik heb de vraag nog geeneens. Deez Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 59 minuten geleden zei Reacher: Een Waterjuffer dus. Wie op het forum heeft een huisdier met de naam Timo? Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Nope! Maar net zo lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Tjah, ze zijn 3- en 7-entwintig en ik ga ze niet belluh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Nope! Maar net zo lief Ik noemde haar vandaag grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 uur geleden zei haddock: En de Britten hadden toch radar? despitfireandmustanggek Zowel aan Duitse als aan Britse kant was er radar. De radar die oa op Schiermonnikoog was geplaatst was onderdeel van de zg Himmelbett gordel. Een labyrint van radarinstallaties bedoeld voor het detecteren van vijandelijke vliegtuigen en tegelijkertijd ook bedoeld om nachtjagers richting de inkomende toestellen te dirigeren. ( de Britten bombardeerde met name bij nacht) Heel verhaal maar ook ik heb niet het juiste antwoord op @knakkerzijn vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei knakker: Nee, maar ik reken het wel goed @Maverick De bunker heette Wassermann trouwens. Maar aan u de beurt. Ah, vandaar dat lid wat er nog aan/bij moest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Yana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 De Britten hadden de radar, vandaar de winst in de lucht, Het kan zo zijn dat de duitsers het ook vonden, voor mij is het neiuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 5 minuten geleden zei Maverick: Ah, vandaar dat lid wat er nog aan/bij moest Knakker!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 4 minuten geleden zei lady jane: Yana? Bijna lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ok, komt ie: Winston Churchill stond bekend om zijn gevleugelde uitspraken en rake gezegdes. ( waarschijnlijk ook ingefluisterd door zijn tekstschrijvers) Ooit is aan hem gevraagd wat het geheim was van het behaalde succes. Wat heeft hij hier op geantwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Not a clue! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Die is ook gaaf @Maverick ik moet wel graven in mijn geheugen daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @haddock moet al helemaal graven want hij is veueueul ouwerder en heeft daarom meer geheugen om doorheen te spitten. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Die is ook gaaf @Maverick ik moet wel graven in mijn geheugen daarvoor. Er zijn er twee dat ik weet, dus je hebt dubbel kans Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Iets met failure ‘succes without failure.’ .nogwatnogwat. Het zal zoiets als ‘is no succes at all’ zijn. Ik geloof niet dat het gaat komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zijn sigaar. Maverick en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden