haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Dat bestaat niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Was dat de nieuwe vraag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 38 minuten geleden zei nancy: Was dat de nieuwe vraag?? Haha nee. Wat ik wel kan zeggen is dat ik er niets van brouw in deze quiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Daar moet Artemis mee op de proppen komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 @Artemis is er denk ik morgen wel met een nieuwe vraag, vroege slaapster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Anders doe ik wel ff tussenvraag,..kunnen we vanavond nog wat speulen (zoals we in brabant zeggen). Wat is de hoofdstad van azerbeidzjan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Dan, als ik zo vrij mag zijn: wie was de voorganger van Karel V? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Karel 1V? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Hebben we gelijk twee vragen! Alleen maar beter. En: geen idee, trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Nou, dan dacht ik toch eerder aan de maxikarelV...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: Dan, als ik zo vrij mag zijn: wie was de voorganger van Karel V? En bedankt,..mijn vraag niet leuk haha. Maar ik denk Filips II Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: En: geen idee, trouwens kleine tip dan;...volg je formule 1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Jazeker, ik was in 2015 nog op Spa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 8 minuten geleden zei Vocatus: En bedankt,..mijn vraag niet leuk haha. Maar ik denk Filips II Nee, dat was de opvolger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: Jazeker, ik was in 2015 nog op Spa! nou de hoofstad is een f1 race. Dus je moet de naam kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Zojuist zei haddock: Nee, dat was de opvolger. Dan heb ik geen idee....was de enige die ik kende rond die tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ok, ik weet m, laat de volgende er maar wat van bakken. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 3 minuten geleden zei haddock: bakken. woordgrap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Filips I dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Clever dickie, bijna, nu nog zn historische (bij)naam. desmerige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 1 uur geleden zei Vocatus: woordgrap? Zoho, jij bent geen domoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Zojuist zei haddock: Zoho, jij bent geen domoor! helaas heb ik een mooi palmares waar ik bewezen heb dat je intelligent kan zijn maar toch een domoor haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Trouwens @haddock. Ik zat aan een ander spel hier te denken. Wil wat meer mensen betrekken ipv dezelfden die snel antwoorden. Wat vind jij van het idee dat jij of ik 10 vragen stellen, verschillend in moeilijkheid en categorie. En mogen mensen 2 dagen lang hun 10 antwoorden typen. Aan einde een winnaar. Leuk idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Veels te moeielijk, allemaal gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ik ga nog n broodje eten, de hond is al uit geweest, so BFN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden