kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Ja is goed Quinn...wie schreef het boek : In duizend stukjes? Gaat over alcoholisme.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 De gebroeders Grimm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Nee niet goed Haddock...het is helaas geen sprookjesboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 9 uur geleden zei kunsie: Ja is goed Quinn...wie schreef het boek : In duizend stukjes? Gaat over alcoholisme.. Daar moet ik naar googelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 17 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Jan geurtz? Doe een gok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Roel van Duyn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Het is een Amerikaanse schrijver, het boek is alweer een jaar of 15 oud schat ik. In die tijd was het nogal opzienbarend want er werd getwijfeld aan de waarheid van zijn verhaal omdat het nogal schokkend was..hij is ondervraagd door Oprah Winfrey Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 (bewerkt) Ja, hallo! Hoe kan n Amerikaan nu n boek met n Nederlandse titel schrijven? t Zal Mark Twain wel niet zijn. 17 april 2021 bewerkt door haddock kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Hihi soms worden boeken vertaald kapitein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Mais naturellement! Dan verwacht ik wel de echte titel. En ik heb weinig met de meeste yanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Ja Cleo ik heb hem zelf in de boekenkast en al meerdere keren gelezen. Zeker de moeite waard om te lezen en te gruwelen bij bepaalde passages. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Oke Kapitein, a million little pieces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 En Cleo, nu ik je toch spreek..ik herken mezelf heel erg in jouw met veel dingen..dat doet me goed. Dank voor je delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Oprah? kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Dr Phill? kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 11 uur geleden zei kunsie: ... Zeker de moeite waard om te lezen en te gruwelen bij bepaalde passages. Walt Disney.. of leefde die toen al niet meer? Hij had wel wat met getallen. 101 dalmatiërs, 1001 nachten, 7 dwergen, 3 biggetjes.. dus waarom niet 1000 stukjes.? kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ik ga het verklappen. De schrijver was nog onbekend voordat hij zijn ervaringen op papier zette. Oprah Winfrey heeft zijn boek bekend gemaakt met haar boekenclub. Volgens mij is het daardoor een bestseller geworden. Hij heet James Frey. Zo dat is eruit...nu kan ik weer verder met mijn leven Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 oh ja, gelezen haha, heftig boek wel weet ik nog wèl nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Oh james, ja dat wist ik wel. Ik was in de war omdat het bij de ene titel om duizenden en bij de andere om miljoenen stukjes ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Wie heeft er weer een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ik niet. Al mijn vragen zijn beantwoord. De rest weet ik zeker. Vocatus en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Wat is het grootste dier ter wereld? De volledige naam aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Blauwe vinvis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 7 minuten geleden zei Artemis: Blauwe vinvis Heel goed. Volgende vraag voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Over 2 min leuke quiz op sbs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden