bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nee ik dacht kom ik neem een onwaarschijnlijk land en ik zoek de vlag op. Het is een Europeesch land maar nu heb ik al een hoop hints gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Japan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) Ok, europees Japan dan 14 april 2021 bewerkt door haddock Vocatus en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Nee ik dacht kom ik neem een onwaarschijnlijk land en ik zoek de vlag op. das eigenlijk tegen de regels De vraag moet iemands eigen kennis zijn. Om te voorkomen dat mensen vragen gaan googlen en we straks krijgen " hoeveel tanden heeft een wittevinvis op zn 9de jaar" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei haddock: Ok, europees Japan dan hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Lijkt idd op de oude versie van de rijzende zon. Stoere vlag was dat maar zal sinds ww2 wel niet meer mogen of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: das eigenlijk tegen de regels De vraag moet iemands eigen kennis zijn. Om te voorkomen dat mensen vragen gaan googlen en we straks krijgen " hoeveel tanden heeft een wittevinvis op zn 9de jaar" Snap ik ja, maar als je de actualiteit een beetje gevolgd hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Estland, Letland, Litouwen, Moldavië... wat heb je nog meer voor onwaarschijnlijke Europese landen? Eeeh, Andorra? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nou, dit gaat me veel te snel hoor, doeoeg, stelletje neverenoughs. Maar welk land was t nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei haddock: Maar welk land was t nou? niemand weet het nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 OK de naam van het land begint met een windrichting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei Yana: Estland, Letland, Litouwen, Moldavië... wat heb je nog meer voor onwaarschijnlijke Europese landen? Eeeh, Andorra? 1 antwoord per keer aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei bumperjim: OK de naam van het land begint met een windrichting Zuid limburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Vocatus: Zuid limburg Nou das nog geen land maar als ze nog ff doorgaan met geld wegsluizen naar bv'tjes... Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Nou das nog geen land maar als ze nog ff doorgaan met geld wegsluizen naar bv'tjes... was maar een grapje. Ik denk dat ik het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Goh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Noordwegen lady jane en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) Zuidoostenrijk 14 april 2021 bewerkt door haddock bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Er is letterlijk maar 1 land met een windrichting. Kom op @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Noordoostenrijk dan? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Tis nog maar recentelijk dat ze die windrichting hebben na ellenlang gezeik met de zuiderburen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Musashi to the rescue maar ik vind de vraag nog niet eens...afgaande op het voorgaande: Gibraltar? maar geen tijd om een vraag te bedenken hoor (moest het juist zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Noord Caledonie bij die breakaway engelsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Musashi: Musashi to the rescue maar ik vind de vraag nog niet eens...afgaande op het voorgaande: Gibraltar? maar geen tijd om een vraag te bedenken hoor (moest het juist zijn?) Welke windrichting zit er in gibraltar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Vervang Cale—— bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden