Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Kohtje: Die was vanmorgen net op de radio in het 60-seconden-spel. Zuid Afrika. Haha dat wist ik niet. Toevallig. Aan jou de beurt Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Als van een gezonde,volmaakte duizendpoot één pootje geamputeerd wordt, hoeveel pootjes heeft ie dan over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 14 minuten geleden zei Kohtje: Als van een gezonde,volmaakte duizendpoot één pootje geamputeerd wordt, hoeveel pootjes heeft ie dan over? Oe, een instinker! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 27 minuten geleden zei Kohtje: Als van een gezonde,volmaakte duizendpoot één pootje geamputeerd wordt, hoeveel pootjes heeft ie dan over? 39? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nee, Vocatus. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Eentje minder, natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Nee, Vocatus. Ik heb het even gegoogled omdat ik benieuwd was, maar het aantal poten kan nogal verschillen per duizendpoot lees ik net @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nee Bor, pootje groeit niet weer aan en ja, Vocatus, je hebt gelijk. Het antwoord van Haddock lijkt goed te zijn maar is het niet. Ik ben vanmiddag weg, dus verzin maar even een tussenvraag of zo, dan kunnen jullie verder. Vecht zelf maar uit wie die tussenvraag stelt, dat komt de chaos hier wel ten goede. Tot later. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 5 uur geleden zei Vocatus: 39? 999 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Adrian: 999 Nee een duizendpoot heeft afhankelijk van zijn segmenten tussen 36 en 42 poten. Dus @Kohtje riep onterecht nee haha 13 april 2021 bewerkt door Vocatus Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Je kunt er eentje vangen en gaan tellen. Dat is niet googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wat is dan het goede antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 5 minuten geleden zei Adrian: Wat is dan het goede antwoord? Dat weet ik toch niet joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nou @Quinn hollen naar de tuin, vangen en tellen dan maar! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Tatum: Nou @Quinn hollen naar de tuin, vangen en tellen dan maar! Ik zit momenteel in een flat Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Quinn: Ik zit momenteel in een flat Ietsje verder hollen, wat trappen af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 7 uur geleden zei Yana: .... maar de buitenkant daar raak je aan gewend. Van Robert Long. Nieuwe vraag: Hoe heet de ezel van Pipo en Mamaloe? wist ik wist ik wist, waarom moet ik zo vroeg naar bed Vocatus en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Ietsje verder hollen, wat trappen af. Ben ik net niet nieuwsgierig genoeg voor. 2 minuten geleden zei Artemis: wist ik wist ik wist, waarom moet ik zo vroeg naar bed Mensen, Artemis biedt zich aan als vrijwilliger voor de volgende vraag! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Kom maar artemis met je vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 ok ok , maar het juiste antwoord voor half negen want dan moet ik naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 hoe oud is versteend hout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 4 minuten geleden zei Artemis: hoe oud is versteend hout? Dat kan toch 100 miljoen jaar verschillen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: Dat kan toch 100 miljoen jaar verschillen? ja dus...... tussen hoe en hoe oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Artemis: ja dus...... tussen hoe en hoe oud Ik laat het ff over aan andere spelers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden