Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 17 minuten geleden zei Quinn: Winnaar! Jij bent. Wel met wat hulp van boven (letterlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 De Amerikaanse vlag heeft sterren en strepen. Hoeveel sterren en hoeveel strepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 13 strepen en 52 sterren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Tis fout, ik heb net gegoogeled. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 3 uur geleden zei haddock: Nou, I stand corrected, wapenstilstandsdatum dan. Stelletje betweters! Wat moeten die Fransozen hier ook op t forum? Nou, bumperjim, jij weer Hahahaha, leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Even veel sterren als dat er Staten zijn en strepen zoveel als er nog plek restte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Allemaal: bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 51 sterren, 12 strepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 15 minuten geleden zei Tatum: Bijna Ik heb geen idee. Ik gokte maar wat omdat je bij adrian zei bijna haha. Ik meen dat er 52 staten zijn maar volgens mij stond er 1 niet op. Maar aantal strepen geen idee. Zal wel even aantal moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Cryptische aanwijzing: A = -2 P = -1 V = -1 +1 9 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik heb echt op mijn vingers gebeten. 50 sterren en 13 strepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Haha Quin, ik wist het ook maar heb me niet laten verleiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Yana ik ben zo gemakkelijk Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Waarom 50? Waren er toen naar 50 staten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 29 minuten geleden zei Tatum: Cryptische aanwijzing: A = -2 P = -1 V = -1 +1 Da’s nie erg kripties, Taat. Komop Quinn, verras ons. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 30 minuten geleden zei Quinn: Ik heb echt op mijn vingers gebeten. 50 sterren en 13 strepen. Goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wie komt met de volgende vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Nou, wie dacht je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Quinn heeft gewonnen dus hij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Volgende vraag... Waarom lijken de moeder van Sheldon (in the big bang theory) en de moeder van Sheldin (young Sheldon) zoveel op elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 20 minuten geleden zei Quinn: Volgende vraag... Waarom lijken de moeder van Sheldon (in the big bang theory) en de moeder van Sheldin (young Sheldon) zoveel op elkaar? zijn moeder en dochter volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 19 minuten geleden zei Vocatus: zijn moeder en dochter volgens mij Jij wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) mijn vraag: Hoeveel grand slams hebben nadal, djokovic en federer samen? 9 april 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Vocatus nou zou ik je bijna diskwalificeren Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden