Bob Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart (bewerkt) Noem landen in Europa waar ze een andere munteenheid gebruiken dan de Euro. Hoe meer landen hoe beter. 21 maart bewerkt door Bob
Moeps Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Noorwegen, Engeland en Zwitserland. Tot zover de voor de hand liggende. Er zijn er vast meer... ??
Reacher Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Turkije? Het deel dat in Europa ligt dan. Ierland.
bumperjim Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart IJsland Zweden Denemarken Verenigd Koninkrijk Polen Hongarije Roemenië Bulgarije Albanië Cyprus Malta Tsjechië en Slowakije ben ik minder zeker van
Bob Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Toch vind ik het indrukwekkend, @bumperjim. Jij mag de volgende vraag verzinnen.
Reacher Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Ach hier kan ik zoveel op gokken 😁 De Tibetaanse woorden voor ‘gele vuist’ De welbekende zelfverdedigingstechniek waarbij er curry in de ogen van de tegenstander wordt geworpen teneinde degene uit te schakelen.
Reacher Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Ik ben alweer uitverzonnen. Ik dacht dat ik meer had 😳
Bob Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Ik heb geen idee wat het is, dus dat is het correcte antwoord. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Ik denk aan eten, maar ja, ik denk altijd aan eten. Bijna altijd.
Reacher Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Misschien is het Brinta in het Indonesisch! Vandaar dat je aan eten moet denken.
Quinn Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart (bewerkt) C fuck dit was geen lb 21 maart bewerkt door Quinn
Reacher Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart (bewerkt) Het is een zeldzame edelsteen. Een roze. 21 maart bewerkt door Reacher
Reacher Geplaatst 21 maart Rapport Geplaatst 21 maart Ok, en anders kom ik bij je op het balkon zitten hoor 😘 Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 22 maart Rapport Geplaatst 22 maart 8 uur geleden zei Quinn: Ik denk aan eten, maar ja, ik denk altijd aan eten. Bijna altijd. Dat denk je goed! Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden