Grunn Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Echt een prachtig verhaal Yvonne leuk om te weten. Weer een weetje voor een muziek freak. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 19 uur geleden zei knakker: Wauw, wat gaaf @Yvonne, ongelooflijk. Dat is voor mij van hetzelfde kaliber als dat je zou vertellen dat je ooit een korte affaire met Elvis Presley hebt gehad. Hahaha, leuk @knakker, maar het lijkt meer dan het was hoor... ik was 8, als ik nou 18 was geweest én bij het optreden aanwezig was geweest.... woooowwwww. Ik heb trouwens zo het idee dat indertijd niemand door had dat ze stonden te playbacken, door het enorme gegil van al die totaal oververhitte meiskes was de muziek toch niet meer te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) Op 8-9-2021 om 17:37 zei Lonster: Uit de categorie onverklaarbare angsten. Wat is alektorofobie? Mocht iemand het nog interesseren: Angst voor kippen. Waar die angst vandaan komt, geen idee. Of je moet eens flink aangevallen zijn. Zou je dan ook geen eieren eten? 18 september 2021 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 4 minuten geleden zei Lonster: Zou je dan ook geen eieren eten? Als je ze zelf moet rapen zul je weinig ei meer eten dan denk ik...;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) Juist wel, snel als de kippen weg zijn. Als je ze laat liggen komen er nog meer kippen. dedoordenker 18 september 2021 bewerkt door haddock Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Zijn we hier aan het inslapen? Ik heb momenteel een oren-obsessie: Hoeveel beroemde flaporen kennen jullie? Ik start met de beste: Barack Obama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Spock. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Vincent van Gogh Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Dombo Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Russel Tovey (acteur) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Spock had geen flap- maar puntoren. Vincent had maar één oor. De overige oren zijn allemaal correct. Desalniettemin gaf ik zelf het beste antwoord, dus ik heb gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 19 minuten geleden zei Reacher: Spock had geen flap- maar puntoren. Vincent had maar één oor. De overige oren zijn allemaal correct. Desalniettemin gaf ik zelf het beste antwoord, dus ik heb gewonnen. Nee hoor. Je moet de beroemdheid relateren aan de mate van flap. Daardoor heeft mijn minder beroemde Britse acteur ruim gewonnen! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Ijzersterke argumentatie waarde kap’tein. Maar heeft @Yvonnedan niet gewonnen met Dombo? Ik bedoel als we het over de mate van flap hebben… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Zit ook weer wat in! Laten we Maarten van Rossum bellen. Bob en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Hij neemt mijn telefoontjes niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Ok, ok, bel ik m wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 Een lekkernij Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 Een lul-de-behanger / een nietsnut??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 Dat is wel een dingetje van @Yvonne. Als je begint over koekjes dan wordt ze agressief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 Hahahaha, ik had echt geen flauw benul. Maar ik zou het niet durven om jouw cookies te beledigen hoor Knakker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 Haverkoekjes Brownies Bitterkoekjes Natuurlijk eet ik die allemaal niet meer, But I still have my memories Wat een fijn onderwerp! Ik ga jouw lieveling googelen. @Yvonne is al aan de beurt. Ik moet zo nog weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2021 Rapport Share Geplaatst 26 september 2021 10 minuten geleden zei knakker: Ik begin de laatste tijd een fascinatie voor koekjes te ontwikkelen. Zou dat kwaad kunnen? Eerst die thee al, nu dit weer. Kantoetjiennie is mijn huidige favoriet. Wat is jullie favoriete koekje? Volgens Google bestaat Kantoetjiennie niet Knakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Gegoogled. Zijn die niet erg hard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden