haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Waarom voel ik me afgewezen als ik niet onmiddelijk n antwoord krijg? decybermens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Geen idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Kooknie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Kom ik weer met de dooddoener, maar wel leuk vinnik: wie werd waar geboren en waarom? nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Daar ga ik even over dromen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 uur geleden zei haddock: Dat hoef je wat mij betreft hier niet te delen. Hahaha goed punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 51 minuten geleden zei haddock: Kom ik weer met de dooddoener, maar wel leuk vinnik: wie werd waar geboren en waarom? Iets meer info aub. Wie waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 6000 x congrats Hadd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Cheers love! debedwaarse Bob en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ter ere van @haddockzijn mijlpaal: Hoeveel Kuifje stripboeken zijn er? Ik reken twee antwoorden goed. En noem drie titels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ha, als Je ‘in Rusland’ meetelt 23. de blauwe lotus het geheim van de eenhoorn de scepter van ottokar etc. etc. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Kuifje in Afrika Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 38 minuten geleden zei Quinn: Kuifje in Afrika Moet jij soms even in de time-out? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 @haddock izzum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 38 minuten geleden zei Reacher: Moet jij soms even in de time-out? ik wil wel antwoorden maar heb een time out. en dat stripboek...... dubbele time out? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 28 minuten geleden zei Quinn: ik wil wel antwoorden maar heb een time out. en dat stripboek...... dubbele time out? Triple. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Hergé heeft ook nog n heleboel korte strips gemaakt over twee kwajongens en n champetter. Hoe heten ze, zo ook de strip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Flupke en dinges. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Halfgoed en andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Andersom? Wat werkt het geheugen soms toch vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Echt? Is dat de volgorde? Straks gaan jullie me nog vertellen dat Suske en Wiske is ipv Wiske en Suske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Artax is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Kwabbernoot en Robbedoes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Het komt me zo bekend voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Gegoogled Duh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden