Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Volgens mij kun je een vraag stellen dan Mariposa. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Welke vogel is de snelste vogel en tevens het snelste dier ter wereld? 4 uur geleden bewerkt door Mariposa
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Kolibri? Lijkt me echt iets voor hen. 🤨Scheppen toch al op dat ze stil in de lucht kunnen hangen enzo.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dang it! Zie je wel dat kolibries niet te vertrouwen zijn.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Niet slecht, maar niet goed (hint) Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heb 0,0 verstand van vogels maar als ie dan begeint met een s zou ik zeggen Slechtvalk Mariposa reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Slechtvalk Had vorig antwoord niet gelezen. 2 uur geleden bewerkt door Mormel
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 9 minuten geleden zei Mormel: Slechtvalk Had vorig antwoord niet gelezen. Je bedoelt, je had het slecht gelezen😁 Mariposa en Mormel reageerden hierop 1 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 37 minuten geleden zei Sanity: Je bedoelt, je had het slecht gelezen😁 Inderdaad, eerste woorden en vervolgens conclusie getrokken ipv heel de zin te lezen.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik vermoed dat @Sanity vertrokken is. @Mormel Jij dan?
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Mariposa: ik ben hier niet goed in. Toch een poging. Hoelang leeft een doorsnee kip alvorens deze geslacht wordt (in de industrie, dus niet bij particulieren). Antwoord in dagen en ik reken vijf dagen verschil goed.
Sanity Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden (bewerkt) Nou ik was nog niet vertrokken maar weet op deze vraag het antwoord en de hint dat zogenaamde goed behandelde kippen slechts enkele weken langer leven. Het antwoord zal je verbazen! 41 minuten geleden bewerkt door Sanity Mormel reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden 60 dagen? Sorry @sanity, maar goed de volgende is dus alsnog voor jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden