Oskar Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Oh, alweer ik? Iets intelligents ook nog. Beetje wiskunde dan maar: Welk getal levert vermenigvuldigd met 5 dezelfde uitkomst als wanneer je er 5 bij optelt?
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Oskar: Welk getal levert vermenigvuldigd met 5 dezelfde uitkomst als wanneer je er 5 bij optelt? Leuke opgave trouwens. Zo kwam ik op mijn antwoord: 5x = x+5 5x - x = 5 4x = 5 x = 5/4 = 1,25 8 uur geleden bewerkt door Bob bumperjim en Oskar reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Noem landen in Europa waar ze een andere munteenheid gebruiken dan de Euro. Hoe meer landen hoe beter. 8 uur geleden bewerkt door Bob
Moeps Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Noorwegen, Engeland en Zwitserland. Tot zover de voor de hand liggende. Er zijn er vast meer... ??
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Turkije? Het deel dat in Europa ligt dan. Ierland.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden IJsland Zweden Denemarken Verenigd Koninkrijk Polen Hongarije Roemenië Bulgarije Albanië Cyprus Malta Tsjechië en Slowakije ben ik minder zeker van
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Even spieken nu uit nieuwsgierigheid
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Toch vind ik het indrukwekkend, @bumperjim. Jij mag de volgende vraag verzinnen.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ach hier kan ik zoveel op gokken 😁 De Tibetaanse woorden voor ‘gele vuist’ De welbekende zelfverdedigingstechniek waarbij er curry in de ogen van de tegenstander wordt geworpen teneinde degene uit te schakelen.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben alweer uitverzonnen. Ik dacht dat ik meer had 😳
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb geen idee wat het is, dus dat is het correcte antwoord. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik denk aan eten, maar ja, ik denk altijd aan eten. Bijna altijd.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien is het Brinta in het Indonesisch! Vandaar dat je aan eten moet denken.
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden een alcoholische lekkernij, gemaakt van gefermenteerde garnalen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) C fuck dit was geen lb 1 uur geleden bewerkt door Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden