haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Vraag. Wie stelt de volgende vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Vooruit dan maar: waar komt deze quote vandaan? Well, sir, it's this rug I had. It really tied the room together. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 5 uur geleden zei haddock: Vooruit dan maar: waar komt deze quote vandaan? Well, sir, it's this rug I had. It really tied the room together. Je hebt de film gezien!!! Gaaf izzie hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 (bewerkt) De hele familie hier is dr gek van! Heb zelfs nu se t-shirt an, zo kwam ik d’rop. Kreeg ik voor mn vejaardag! 30 juli 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 tussenvraag. Ik leerde leuk nieuw feitje vandaag, Ik was in beekse bergen en er zijn 3 type neushoorns in de wereld. eentje heet de breedlip neushoorn. Ik dach terecht want hij heeft brede lip. Maar nee. mijn vraag,..hoe komt deze neushoorn aan zn naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Afrikaans?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Volgens mij omdat ze graseters zijn. Op 30-7-2021 om 18:44 zei Reacher: Je hebt de film gezien!!! Gaaf izzie hè? Ik niet, dus ik weet het antwoord nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Kom op mensen, dikke tip: hey, dude! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Big Lebowki Noem drie films waarin Robert de Niro een of de hoofdrol speelde. Het mogen géén maffiafilms zijn. Gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Heej jij Helemaal goed! Jij bent aan de beurt. Ik heb geen haast met de nieuwe vraag want ik moet gaan slapen. Maarja @haddock heeft altijd vol gas Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 It’s gonna die! But what, who cares. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Artax geen nieuwe vraag? Noem drie series waar zombies de hoofdrol in spelen. Geen haast want ik ben zo wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ha, met die laatste zin erbij is dit een inkopperje. The Walking Dead. Daybreak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ik zal hopelijk iets energieker lopen. Iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 En Goede Tijden, Slechte Tijden. Reacher en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Haha, geheel goed Quinn, jij mag weer. Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Inderdaad! Jij bent hem @Quinn! Sterker nog: voor ieder goed antwoord mag je een nieuwe vraag stellen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Note to self: Reacher straft meligheid af. Alsof ik dat nog niet wist... Okay. Over zombies gesproken... In 1992 kwam Robert Zemeckis met een film over "de wandelende doden van Beverly Hills". 1: hoe heet deze film? 2: wie waren de drie hoofdrolspelers? 3: de ene vrouwelijke hoofdrolspeler verleidt de mannelijke hoofdrolspeler door heel vaak een woord te herhalen. Welk woord is dat? 4: bonuspunt voor je mening over deze film. Neem de tijd, doe rustig aan en kom met veel reacties, want ik vind dat ik een mooie vraag heb gecomponeerd. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Schiet mij maar in n kerstboom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 2 minuten geleden zei haddock: Schiet mij maar in n kerstboom. Uw wens… haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 36 minuten geleden zei haddock: Schiet mij maar in n kerstboom. Dat is helaas niet correct. haddock en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Hoofdrollen: Brice Willis, Meryl Streep en Goldie Hawn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik heb wat aan te merken op je volgorde, maar vooruit, één goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 5 uur geleden zei Quinn: Ik heb wat aan te merken op je volgorde, maar vooruit, één goed. Och ja, sorry. Bruce Willis Goldie Hawn Meryl Streep. Zo, dat is beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden