nancy Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Ik twijfel nu: kan ook Lie to me zijn. Met Tim Roth. Wat was de reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Ik zeg toch House. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Nee, het was House. Hij zei het tegen Cuddy en haar reactie was sometimes you might find you get what you need. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Alweer Jagger. Hoe oud is house? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Tien liedjes met een dier in de titel . of Tien bands met een dier in de naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 (bewerkt) De beste eerst, met gelijk twee namen, titel en band 9 juni 2021 bewerkt door haddock Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Geweldige bijdragen! Nog maar 17 te gaan. 8 bands met een dier in de naam en 9 liedjes met een dier in de titel. Ik vrees dat dit niet meer gaat lukken voor mijn bedtijd van over vijf minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 (bewerkt) En weer twee, maar ben bang dat er maar eentje telt…. De fan 9 juni 2021 bewerkt door haddock Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Nee je mag niet steeds dezelfde band noemen @haddock En ik zal eerst goed de tekst raadplegen voor deze sowieso door de ballotage commissie is. Ik hoop nl. dat de tijgers degenen zijn die jagen Dus nog 8 bands en 8 liedjes en ik zie het morgen wel, trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 The Cats: one way win Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 (bewerkt) Dat mag zeker, staat nergens. Jij kan wel bij de Thought Police. Dus de tijger geldt. En ze jagen tijgers, maar luister maar eens goed, n wereldsong! 9 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Dan ben ik maar de dunkpolitie Tekst gelezen. De hunters rennen ook, ik denk omdat de tijgers hen ook opjagen, heb ik verzonnen. Goedgekeurd! Topliedje inderdaad maar je moet wel een paar keer luisteren. Nog 7 bands en acht liedjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Carnaval des animeaux van Saint-Saëns, geldt dat ook? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Meteen van elk twee @Bob. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Zo, nou ff pauze nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (oké dan: had eigenlijk Monkeys moeten zijn.... ) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 haddock en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Dat gaat goed zo. Volgens mij staan we op 6 bands en nog maar 3 liedjes Ervan uitgaande dat de bitch van Elton een vrouwelijke hond betreft ik zie 1 video niet @haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden