Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen

Vocatus

Aanbevolen berichten

in welke bekende stad eindigt de world volley beachtour vandaag? (niet in Nederland)
Bij de vrouwen werd de USA gisteren kampioen, de mannen zijn vandaag aan de beurt

Hadd had Willy Alberti, dus Hadd de hoofdvraag van vanmorgen♥
ik ga mn eigen strand opzoeken

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nee?

Zijn zangtalent werd op 5 mei 1959 ontdekt door Johnny Kraaijkamp sr., toen André op de Albert Cuypmarktstond te zingen. Zodoende verdiende hij geld om een cadeautje te kopen voor zijn moeder die de volgende dag jarig was.[2] Hierna werd hij door Kraaijkamp als kindsterretje gelanceerd in het televisieprogramma AVRO's weekendshow. Er werd een single uitgebracht (Droomschip), maar de kleine Hazes brak niet door.

Loopbaan[bewerken | bron bewerken]

In 1976 werd Hazes voor de tweede keer ontdekt; deze keer door Willy Alberti. Nadat hij eerder aan de kost was gekomen als fabrieksarbeider, lichtmatroos, boekbinder, bloemenbesteller, fietsenmaker, schoorsteenveger, slagersknecht, bouwvakker, grondwerker, sloper, diskjockey, marktkoopman en kelner, werkte Hazes op dat moment als barkeeper in café De Krommerdt.[3] Zingen beschouwde hij als hobby. De plaat Eenzame Kerst, die werd geproduceerd door Job Maarse voor Phonogram,[4] was zijn eerste hit. In de Nationale Hitparade steeg het nummer van de zestiende naar de eerste plaats. De opvolgers Mamma en De vlieger waren bescheiden successen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lady jane:

n welke bekende stad eindigt de world volley beachtour vandaag

toevallig heb ik dit gekeken. Goede vraag. Want de ziggo comentator zei dat het in italie was,..maar later zeiden ze de stad cancun (dat is toch mexico dacht ik). Dussssss,..ik ga voor Milaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vocatus:

toevallig heb ik dit gekeken. Goede vraag. Want de ziggo comentator zei dat het in italie was,..maar later zeiden ze de stad cancun (dat is toch mexico dacht ik). Dussssss,..ik ga voor Milaan

fout, cancun was vorige maand
de worldtour is nu in Rusland
...............
zal ik t maar zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

fout, cancun was vorige maand
de worldtour is nu in Rusland
...............
zal ik t maar zeggen?

hahahahahahaha ik zweer je dat ik het vandaag gekeken heb. En nuchter. Heb ik het zo fout begrepen? Dus niet italie of mexico?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...