nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 De ouwe is goed, de kroeg niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 ik heb het pas nog gelezen of gehoord ergens balen die hersens van me ik pas haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hahaha, ik ook! ( Eén tegen 50, denk ik....) Vandaar dat ik deze vraag stel: Johnny Kraaykamp senior op de Albert Cuypmarkt! Op een kissie! Jij mag van mij, hoor Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) in welke bekende stad eindigt de world volley beachtour vandaag? (niet in Nederland) Bij de vrouwen werd de USA gisteren kampioen, de mannen zijn vandaag aan de beurt Hadd had Willy Alberti, dus Hadd de hoofdvraag van vanmorgen♥ ik ga mn eigen strand opzoeken 30 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Willy Alberti was niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Grijns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Oh nee? Zijn zangtalent werd op 5 mei 1959 ontdekt door Johnny Kraaijkamp sr., toen André op de Albert Cuypmarktstond te zingen. Zodoende verdiende hij geld om een cadeautje te kopen voor zijn moeder die de volgende dag jarig was.[2] Hierna werd hij door Kraaijkamp als kindsterretje gelanceerd in het televisieprogramma AVRO's weekendshow. Er werd een single uitgebracht (Droomschip), maar de kleine Hazes brak niet door. Loopbaan[bewerken | bron bewerken] In 1976 werd Hazes voor de tweede keer ontdekt; deze keer door Willy Alberti. Nadat hij eerder aan de kost was gekomen als fabrieksarbeider, lichtmatroos, boekbinder, bloemenbesteller, fietsenmaker, schoorsteenveger, slagersknecht, bouwvakker, grondwerker, sloper, diskjockey, marktkoopman en kelner, werkte Hazes op dat moment als barkeeper in café De Krommerdt.[3] Zingen beschouwde hij als hobby. De plaat Eenzame Kerst, die werd geproduceerd door Job Maarse voor Phonogram,[4] was zijn eerste hit. In de Nationale Hitparade steeg het nummer van de zestiende naar de eerste plaats. De opvolgers Mamma en De vlieger waren bescheiden successen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Ja maar tweede keer? Telt dat? Want dan is Tarantino de ontdekker van Travolta. 30 mei 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 ‘t Is maar wat je ontdekt noemt. In 1959 brak ie niet door als kindsterretje. Debatable, geef ik toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Okeoke, rekening ik dan óók goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Krijg ik nou de rekening? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) En een forse rekening ook, als ik het goed begrijlp. 30 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Vanwege de algehele stilte hier mijn vraag dan maar: wie speelde Klukkluk, mijn favourite personage in de stokouwe Pipo serie. Zou nu niet meer mogen. dezéééérmisschieterige 30 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ojeeeee, geen idee. Ik vond het type wel een ' Johan ' . Meer weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 9 uur geleden zei lady jane: n welke bekende stad eindigt de world volley beachtour vandaag toevallig heb ik dit gekeken. Goede vraag. Want de ziggo comentator zei dat het in italie was,..maar later zeiden ze de stad cancun (dat is toch mexico dacht ik). Dussssss,..ik ga voor Milaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 28 minuten geleden zei haddock: Klukkluk herbert joeks. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: toevallig heb ik dit gekeken. Goede vraag. Want de ziggo comentator zei dat het in italie was,..maar later zeiden ze de stad cancun (dat is toch mexico dacht ik). Dussssss,..ik ga voor Milaan fout, cancun was vorige maand de worldtour is nu in Rusland ............... zal ik t maar zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei lady jane: fout, cancun was vorige maand de worldtour is nu in Rusland ............... zal ik t maar zeggen? hahahahahahaha ik zweer je dat ik het vandaag gekeken heb. En nuchter. Heb ik het zo fout begrepen? Dus niet italie of mexico? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 ik was wel veel aan het switchen met roland garros Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 dit is mijn favo match voorlopig Nederland tegen de kampioenen van Mexico; Quatar (onverslaanbaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 nu op sbs 6 beginnen " ik speel voor jou" leuke quiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 De geroepene is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei haddock: De geroepene is. ik ik ik ik ik :p heb even zelfvertrouwen nodig. quiz op sbs gaat ruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei knakker: Betekent 'vocatus' de Geroepene? oh dat wist je niet? sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @haddock is het mijn beurt om vraag te stellen? ik heb alleen maar simpele vragen die binnen 3 beurten geraden worden maar okay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden