Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Iets met failure ‘succes without failure.’ .nogwatnogwat. Het zal zoiets als ‘is no succes at all’ zijn. Ik geloof niet dat het gaat komen Ja dat is een fragment uit eentje idd. Nu nog de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Het was overigens een hele slechte man. Maar dat vertellen de geschiedschrijvers niet...slechte dingen gedaan in / rond WO 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 ik kom in china uit met graven dus ik zeg niks meer @Reacher slaapwel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Het was overigens een hele slechte man. Maar dat vertellen de geschiedschrijvers niet...slechte dingen gedaan in / rond WO 2 Eens, ook in die oorlog bracht het aan beide kanten het beste maar ook het slechtste in mensen naar boven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 3 minuten geleden zei nancy: Het was overigens een hele slechte man. Maar dat vertellen de geschiedschrijvers niet...slechte dingen gedaan in / rond WO 2 Hè get. Er zijn geen helden meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 5 minuten geleden zei Maverick: Ja dat is een fragment uit eentje idd. Nu nog de rest Het zal tot morgen moeten wachten vrees ik, ik rol mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zal het antwoord geven of gaan we er een nachtje over slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Succes is not final, failure is not fatal.. De rest weet ik niet meer xD Iets met courage that counts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 n Slechte man? Which one woud you preferr? I still think he’s a genius. Met al zn fouten? Niets in de wereld gaat autmatisch goed. Dankzij hem wel? Get your act together. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei 19Geeky91: Succes is not final, failure is not fatal.. De rest weet ik niet meer xD Iets met courage that counts Dat mag ik eigenlijk wel goed rekenen Succes is not final, failure is not fatal it’s the courage to continue that counts! persoonlijk vind ik die uitspraak een mooie parallel hebben met herstel. In een in andere gelegenheid is hem gevraagd wat zijn geheim tot succes was en toen heeft hij geantwoord: niet opgeven, nooit, nooit opgeven! 19Geeky91 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 De eer is aan jou @19Geeky91 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Deze is eigenlijk niet zo lastig voor echte Arrowverse kijkers, maar hier komt de vraagt; Ik welk jaar zou crisis on infinite earths oorspronkelijk plaats vinden volgens de krant die te zien is in The Flash? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 tussenvraag @Quinn:...van wie is deze tekst: Took my love and i took it down, climb the mountain and i where i saw my reflectionnn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 8 uur geleden zei 19Geeky91: Deze is eigenlijk niet zo lastig voor echte Arrowverse kijkers, maar hier komt de vraagt; Ik welk jaar zou crisis on infinite earths oorspronkelijk plaats vinden volgens de krant die te zien is in The Flash? 2019? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 8 uur geleden zei Vocatus: tussenvraag @Quinn:...van wie is deze tekst: Took my love and i took it down, climb the mountain and i where i saw my reflectionnn? Dat komt uit een liedje van Fleetwood Mac, ik meen van Stevie Nicks haar pen. Titel weet ik zo niet. En ik weet helaas niks van arrowverse @19Geeky91 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Vanuit welk deel van Nederland kun je vanavond het Noorderlicht zien als je geluk hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nou, dat wil ik wel heeeeeel graag weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 En wie van het forum heeft een kat die Timo heet, staat ook nog open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nou raden maar @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ezel. En West- Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei nancy: Ezel. En West- Nederland Nope & Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 De forummer is een meisje en het deel van Nederland ligt ergens anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Yvonne en Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nope en klopt! https://nos.nl/artikel/2380529-heel-eventjes-noorderlicht-boven-nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Mai en Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden