lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 we vullen van alles in he maar misschien heeft ze gisteren gewoon gekeken het is immers zo spannend nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 17 minuten geleden zei Kohtje: ja maar je hebt nu al gezegd dat Ch. er uit ligt.. misschien heeft jannigje alles wel op Ch. gezet.. en dat staat ook gewoon in de (online) krant al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 30 minuten geleden zei lady jane: nee Kohtje, en sorry Jannigje, maar ben al op mijn vingers getikt dat het ook anders kan zijn. Ch. meer fouten dan Rocky en dan kan het alsnog zijn dat Renée de mol is en Rocky wint. Ze hebben het erg spannend gemaakt nu door met 2 mensen de echte finale te spelen volgende week. Nog een weekje in spanning dus, voor Jannigje, Nancy en ik zeidegek Hier geloof ik dus ook in, dat uiteindelijk toch Renée de mol is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 ze is er goed genoeg voor en toch hoop ik op andersom maar dat is mijn ego haha ik zou liever de winnaar zijn dan de snitch/saboteur nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 12 uur geleden zei spirit: Had zo'n zin om te zingen, dus ben live gegaan op FB. Heb nog een nummer op het muziekdraadje gezet. Lekker even bezig geweest dus. Gezellig mijn discolamp aan gedaan en ja, dat kan ook zonder alcohol. Leuk @spirit heb je gezien ' zag er gezellig uit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 ook de moltalk gehoord A3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Op 28-2-2021 om 09:34 zei Kohtje: ja zeg, ik zit me de hele week al schuldig te voelen naar jannigje en nu doe jij precies hetzelfde. je verpest het voor haar als ze nog moet kijken. Ik zag gelukkig net op tijd het woord “mol” staan en ben meteen opgehouden met lezen. Ik dacht inderdaad nog even “ het zal toch niet weer......”, maar nee. Meteen maar even gekeken, dus ik ben weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Op 28-2-2021 om 10:04 zei lady jane: Nog een weekje in spanning dus, voor Jannigje, Nancy en ik zeidegek Ja het is inderdaad spannend. En je hebt inmiddels de andere mogelijkheid ook door las ik. Ze kunnen het inderdaad allebei zijn, maar ik denk dat R de mol is. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden