Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Gezellig @Fabienne1985 ziet er beter uit dan mijn tuin ondanks het niet gemaaide gras .. wij willen de achtertuin aanpakken het gras eruit ben het zat dat gemaai ' gezaai ' en vervolgens weer opnieuw beginnen elk jaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 3 minuten geleden zei Fabienne1985: Mooi zeg en lekker grote tuin ook.... hier kun je echt een nieuw begin maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 goeie mooie morgen frummers met meerderheid van stemmen hebben wij ex-volleyers besloten dat het vandaag onze eerste stranddag gaat worden van 2021 Afwachten of er een volleybal meereist maar wandelen en een koffie togo zit er allicht wel in. En die zon............... Von, nancy, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ziet er leuk uit @Fabienne1985 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ben er ook echt wel trots op, dat ik dit zo snel voor elkaar heb kunnen krijgen. De wachttijden zijn hier 5 jaar voor een woning, ben hier via via aangekomen. Maar Pff wat een werk was het allemaal. Ook binnen het was compleet verrookt Von, Lieke7777 en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Veel plezier @lady jane op een mooie dag aan het strand . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 2 minuten geleden zei Fabienne1985: Ben er ook echt wel trots op, dat ik dit zo snel voor elkaar heb kunnen krijgen. De wachttijden zijn hier 5 jaar voor een woning, ben hier via via aangekomen. Maar Pff wat een werk was het allemaal. Ook binnen het was compleet verrookt Daar mag je ook best trots op zijn. je doet het toch maar mooi ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Daar mag je ook best trots op zijn. je doet het toch maar mooi ff. Dank je wel en begin nu eindelijk wat te wennen aan de woning. Nu nog gordijnen haha zit al tijden zonder maar ach al het goede komt langzaam zeggen ze toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 13 minuten geleden zei lady jane: goeie mooie morgen frummers met meerderheid van stemmen hebben wij ex-volleyers besloten dat het vandaag onze eerste stranddag gaat worden van 2021 Afwachten of er een volleybal meereist maar wandelen en een koffie togo zit er allicht wel in. En die zon............... Prachtige dag voor. Zal wel druk zijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Denk opeens dat ik echt niet meer naar het oude huis wil, omdat ik bang ben dat ik zie hoe ontzettend leuk het was/is en hoe ik de verkeerde keuze maakte. Ik heb het idee dat de laatste dagen dit gevoel ergens diep onderin borrelt. En zorgt voor onrust. Jullie hoeven er niets mee. Ik ook niet. Even opschrijven hier. Want ondanks dat ik eerder schreef dat ik ook fout mag kiezen, is de angst voor de fout toch heel lastig. (En heb ik dan 'fout' gekozen?. Nee, maar daar gaat het niet eens om. Het is het -stel dat-gevoel.) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 5 minuten geleden zei Lika: Denk opeens dat ik echt niet meer naar het oude huis wil, omdat ik bang ben dat ik zie hoe ontzettend leuk het was/is en hoe ik de verkeerde keuze maakte. Ik heb het idee dat de laatste dagen dit gevoel ergens diep onderin borrelt. En zorgt voor onrust. Jullie hoeven er niets mee. Ik ook niet. Even opschrijven hier. Want ondanks dat ik eerder schreef dat ik ook fout mag kiezen, is de angst voor de fout toch heel lastig. (En heb ik dan 'fout' gekozen?. Nee, maar daar gaat het niet eens om. Het is het -stel dat-gevoel.) Nou ik snap dat wel in dat huis kleven toch herinneren lijkt me zo. En nu moet je ergens anders overnieuw beginnen dat is best spannend ( althans is mijn ervaring nu toch echt wel) misschien troostende gedachte je verhuist nu met de lente straks staat alles mooi in bloei en is niet alles zo troosteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 20 minuten geleden zei Fabienne1985: Prachtige dag voor. Zal wel druk zijn denk ik nee niet op doordeweekse dagen en onze plek is niet voor mensen met auto te ver weg van de Pier, en als mensen teveel moeite moeten doen voor iets, dan selecteert dat meteen het publiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Over thee gesproken, ben eergisteren even los gegaan in een thee winkeltje echt zalige thee gekocht. 1 thee viel tegen die heette gelukzalige thee nou my ass echt niet was niet te doen zo vies. Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 1 minuut geleden zei lady jane: nee niet op doordeweekse dagen en onze plek is niet voor mensen met auto te ver weg van de Pier, en als mensen teveel moeite moeten doen voor iets, dan selecteert dat meteen het publiek Oh bij jullie geen voorjaarsvakantie? Hier wel namelijk vandaar dat ik dacht het zal wel druk zijn. Nou geniet van je dag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 @Lika ik lees je als een beetje wiebelig weer oorzaak/gevolg vullen we meestal in om grip te krijgen en de regie weer in eigen handen te nemen daardoor. hoeft niet en gaat over weer in iets nieuws je weet het allemaal al he, en toch♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 2 minuten geleden zei Fabienne1985: Nou ik snap dat wel in dat huis kleven toch herinneren lijkt me zo. En nu moet je ergens anders overnieuw beginnen dat is best spannend ( althans is mijn ervaring nu toch echt wel) misschien troostende gedachte je verhuist nu met de lente straks staat alles mooi in bloei en is niet alles zo troosteloos. Nee, dat is het niet. Het heeft met goed willen doen te maken. Ik heb in het oude huis niet goed geleefd. Hier lukken dingen me makkelijker. De boel bijhouden bijvoorbeeld. Ik ben ontrommeld. Het doet pijn dat ik dat daar niet voor elkaar kreeg, maar begrijp het ook. Het is zo gegaan. Het is goed zo. Ik weet het, maar het voelt soms anders. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 1 minuut geleden zei lady jane: @Lika ik lees je als een beetje wiebelig weer oorzaak/gevolg vullen we meestal in om grip te krijgen en de regie weer in eigen handen te nemen daardoor. hoeft niet en gaat over weer in iets nieuws je weet het allemaal al he, en toch♥ Klopt @lady jane. Ik weet het en toch... Even delen hier helpt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 huggs for you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 oh nee dat zijn uggs haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 27 minuten geleden zei Lika: Nee, dat is het niet. Het heeft met goed willen doen te maken. Ik heb in het oude huis niet goed geleefd. Hier lukken dingen me makkelijker. De boel bijhouden bijvoorbeeld. Ik ben ontrommeld. Het doet pijn dat ik dat daar niet voor elkaar kreeg, maar begrijp het ook. Het is zo gegaan. Het is goed zo. Ik weet het, maar het voelt soms anders. Ah nu snap ik wat je bedoeld. Tja dat was toen en nu heb je het wel op de rit. Maar snap je gevoel wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Misschien is het gewoon de pijn dat ik eerder niet opbracht voor mezelf wat ik nu wel doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Terugwerkende kracht pijn. Stukje rouwproces over vroegere onmacht? Voel je ook wel iets bij dat je het nu wel op kunt brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 2 uur geleden zei bumperjim: Amen https://www.palaisdesthes.com (pardon my french) Ik ben ook geen theeklant maar ik zag het hier op het forum zo vaak voorbijkomen dat ik het toch ben gaan proberen, beter dan hele avond koffie ;). Moet zeggen, het went! Waar ik eigenlijk op reageer is je link, mooie site en serieus, ik krijg er gewoon trek van bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 2 uur geleden zei Fabienne1985: Nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden