ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 (bewerkt) Goeie morgen! Het begint echt op te vallen hoe fit ik mezelf voel voor het einde van de week. ‘ normaal’ was ik tegen woensdag al op en de rest van de week erdoor sleuren. Nu voel ik me of het dinsdag is (want maandag was,meestal wat katerig en maandagavond mijn enige alcoholvrije dag). Friday is the new tuesday! :-) 19 februari 2021 bewerkt door Musashi ikkanhet en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Goed begonnen! Lunchprep: eitjes ah koken om Zalmsla te maken met overschot van gisterenavond. Rode biet geraspt en overschot gestoomde romanesco en venkel. Voorbereiding is troef op een moeilijke dag! En zo verbaasd dat ik dit doe op n vrijdagmorgen! Woopwoop! Hopelijk is dit alvast een goed teken voor vandaag! rapilos, ikkanhet, bumperjim en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 14 minuten geleden zei Musashi: Goed begonnen! Lunchprep: eitjes ah koken om Zalmsla te maken met overschot van gisterenavond. Rode biet geraspt en overschot gestoomde romanesco en venkel. Voorbereiding is troef op een moeilijke dag! En zo verbaasd dat ik dit doe op n vrijdagmorgen! Woopwoop! Hopelijk is dit alvast een goed teken voor vandaag! Dat doe je goed ik hoop ook snel meer energie te krijgen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb zo het idee dat er een zonnetje op komst is... In ieder geval staat er een bakje klaar. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 DAGPACT: Yvonne ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 13 minuten geleden zei ikkanhet: ik hoop ook snel meer energie te krijgen. Bij mij heeft dat toch 1,5 maand geduurd.... in het begin was ik precies nog futlozer zonder dan met alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Zojuist zei Musashi: Bij mij heeft dat toch 1,5 maand geduurd.... in het begin was ik precies nog futlozer zonder dan met alcohol Herkenbaar ga zo snel wat doen zodat ik de rest van de dag verder lui kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Zojuist zei ikkanhet: Herkenbaar ga zo snel wat doen zodat ik de rest van de dag verder lui kan zijn. Ja, heerlijk: eerst doen wat móet, het kan maar klaar zijn, dan de dingen waar ik zin in heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Wil alleen van die enge dromen af. Had wat gekregen van de homeopate maar lijkt eerder erger dan minder te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 21 minuten geleden zei ikkanhet: Wil alleen van die enge dromen af. Had wat gekregen van de homeopate maar lijkt eerder erger dan minder te worden. Snap ik wel! Proberen je dromen je mss iets te zeggen waarmee je aan de slag kan? Mss ook proberen blij te zijn dat je uberhaupt terug droomt ipv knock out te gaan (is bij mij toch ook zo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Ik droom of van moord en doodslag. Loop met hoofden onder mijn arm rond en schiet letterlijk alles af. Of ik ben ergens en ben de weg echt kwijt en wil dan mijn man bellen maar heb geen geld bij me en mijn telefoon werkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 @ikkanhet misschien is valeriaan rust iets voor je om te nemen voor de nacht in combi met valeriaan nacht? Ik gebruik het zelf ook slaap er goed op . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Ja, over nare dromen kan ik ook meepraten.. En soms blijven ze gewoon nog een poosje hangen 's morgens, vervelend. Dan zo snel mogelijk maar even proberen met heel andere dingen bezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: @ikkanhet misschien is valeriaan rust iets voor je om te nemen voor de nacht in combi met valeriaan nacht? Ik gebruik het zelf ook slaap er goed op . Een soort valeriaan heb ik hier, zal zo eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 3 minuten geleden zei Yvonne: Ja, over nare dromen kan ik ook meepraten.. En soms blijven ze gewoon nog een poosje hangen 's morgens, vervelend. Dan zo snel mogelijk maar even proberen met heel andere dingen bezig te zijn. Ja en als ik wakker ben geweest en val weer in slaap gaat die droom doodleuk verder. Dat gebeurd nou nooit met een mooie droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Mijn slaapthee is citroenverbena kamille. Ook heel rustgevend. Moord doodslag kan mss een teken van opgekropte woede of zo zijn? De weg kwijt zijn lijkt me ook niet onlogisch binnen Het proces. We weten wel welke weg we niet meer willen, maar niet onmiddellijk duidelijk welke weg dan wel...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Men zegt dat je 's nachts ervaringen/gevoelens van overdag verwerkt. Ik probeer meestal wel een beetje te bedenken wat er aan zo'n droom ten grondslag ligt en daar wat mee te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 (bewerkt) Het enige verschil met mij is dat ik die dromen ook heb met alcohol op ben al jaren een soort van Hitchcock. Verdien er alleen geen geld mee. 19 februari 2021 bewerkt door ikkanhet Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 @ikkanheten je man die je niet kan helpen , en de weg tonen, ook mss onbewust het besef dat je dit echt alleen zelf kan doen? ik probeer maar wat he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Het enige verschil met mij is dat ik die dromen ook heb met alcohol op ben al jaren een soort van Hitchcock. Ben je in het echte leven mss te lief voor anderen terwijl je eigenlijk boos bent maar dat niet uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 1 minuut geleden zei Musashi: @ikkanheten je man die je niet kan helpen , en de weg tonen, ook mss onbewust het besef dat je dit echt alleen zelf kan doen? ik probeer maar wat he Ja en als ik nou zou weten wat ik dan alleen moet doen. Wellicht de alcohol afzweren want als ik die wil en mijn man zegt nee en ik kijk ff zielig wordt het vanzelf een ja. Musashi en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Zojuist zei Musashi: Ben je in het echte leven mss te lief voor anderen terwijl je eigenlijk boos bent maar dat niet uit? Voor ik mijn mond open doe moet de emmer inderdaad eerst bijna overlopen of helemaal overlopen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden