Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen frummers, Het is nog hartstikke donker buiten, maar het is eindelijk droog.. Binnen staat een bakje klaar en is het lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen @Bor , bakje 'speciaal' voor jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Mogge! Stuk droger buiten sinds lange tijd. Gaan ff lekkeren zwemmen in de rivier. (Enfin ikzelf niet hè). Tot Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Hahaha, ik vond het al zo stoer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goeie morgen, profiteer er maar van want volgende week wss veel sneeuw (vooral in het noorden)? Wil eigenlijk heel dringend een slee in huis halen (voor die ene keer dat we ze kunnen gebruiken hahaha) goeie dag gewenst voor iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen Musashi en Harp, Ja, we zouden weer héél veel sneeuw krijgen... we zien het wel, eerst maar even afwachten... Ik ben benieuwd hoeveel we gaan krijgen... En hoelang het blijft liggen... Men doet alsof we een horrorscenario mogen verwachten, nou, ik geloof daar helegaar niks van... DAGPACT:Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Waar is de tijd van de Elfstedentocht hè? Dat is zelfs voor mij als Belg pure nostalgie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 En die komt er voorlopig ook echt niet, gisteren een onzinnige discussie op tv: áls er eentje zou kunnen worden verreden, en áls alle mensen van buiten Friesland dan beloven thuis te blijven en dat ook echt doen, dan moet het toch kunnen ?????? Tuurlijk, keep on dreaming... hahahaha... Het vriest nog geen graad en nu al hadden ze de voorzitter van de elfstedenvereniging aan tafel Rosee, Musashi en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Net zoals de Soundmixshow en een soort detectiveprogramma met Ron Brandsteder (of zoiets) waarbij je als kijker de dader mee moest zoeken (ik heb me nooit meer de naam van dat programma kunnen herinneren) en natuurlijk zeg eens aaa. In die tijd hadden wij enkel brt en keken we veel naar Nederlandse tv... amai waar het idee van sneeuw mijn gedachten naartoe brengt ... back to today, nu boterhammen smeren voor de lunchbox! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 16 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Musashi en Harp, Ja, we zouden weer héél veel sneeuw krijgen... we zien het wel, eerst maar even afwachten... Ik ben benieuwd hoeveel we gaan krijgen... En hoelang het blijft liggen... Men doet alsof we een horrorscenario mogen verwachten, nou, ik geloof daar helegaar niks van... DAGPACT:Yvonne Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen. Weet niet of ik me nu juist op het dagpact zet. Anyway niet zo goed geslapen, hele nacht gedroomd over alcohol en dat mensen boos op me waren enz. Maargoed nieuwe dag nieuwe kansen. Eens kijken wat de dag gaat brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Je hebt het goed gedaan Fabienne, maar door het citeren zakt het net 'onder de streep'... Jammer dat je niet lekker hebt geslapen.. DAGPACT:Yvonne Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ja, alleen die sneeuw al zorgt er voor dat het niet gaat lukken... En dan nóg... er is wel meer voor nodig dan wat ze nu verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Hahaha, nou, dan krijg je mij toch echt niet op de fiets, ik ben niet zo'n held... En verder gun ik iedereen ijs- en sneeuwpret... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen allemaal, Straks werken Ja er wordt voor morgen en overmorgen een horror scenario voorspeld Nou ben benieuwd alleen wat bezorgd om vriend, die daar dan doorheen moet om hier te komen Als het maar niet gaat ijzelen, want dat voorspellen ze ook voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Wil iemand mij misschien op het dagpact zetten, want als ik citeer zak ik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Het mooiste wat ik ken is lange tochten schaatsen door witbevroren polders, glinsterend rijp op de bomen, krakend riet. Tranen in je ogen van geluk en van de oostenwind in je bakkus. Soms moeiteloos glijdend, soms bikkelend over hobbelijs. Ultiem is het geluk als je een van de eerste bent op nog maagdelijk zwart ijs, ijs dat gaat zingen, een prachtig geluid dat wegsterft in de verte. Maar ook scheuren die in het ijs schieten waar je hart soms van stilstaat. En dan, vele uren en kilometers later thuiskomen en dat je dan van je moedertje warme punch krijgt en inderdaad, erwtensoep! Rosee en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) DAGPACT:Yvonne FabienneRapilos Yana 5 februari 2021 bewerkt door Yana rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Dank je Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 We doen het met liefde voor je @rapilos maar je kunt het ook zelf. Dagpact selecteren en dan kiezen voor 'kopieren' (dus niet 'citeren') en dan in een nieuw bericht even je muis of vinger vasthouden en kiezen voor 'plakken'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik zal het eens proberen Yana (Nu even geen tijd) Dat moet dan zeker met je rechter muisknop (die gebruik ik nooit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Het raakte mij ook Bor, toen ik zo probeerde om mooie dingen naar je te sturen, liepen de tranen over m'n wangen. (beetje klef dit, maar wel lekker ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 4 minuten geleden zei rapilos: Ik zal het eens proberen Yana (Nu even geen tijd) Dat moet dan zeker met je rechter muisknop (die gebruik ik nooit) Nee hoor, je selecteert de tekst met je linker muisknop ingedrukt, dan laat je los en verschijnt er ergens in die buurt een keuzemenuutje met 'knippen, kopiëren, 'plakken'. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Haha, Bor, wie had dat nou kunnen denken hè een tijdje terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Schaatsen op Noren was fijn. Kon alleen niet remmen. Mijn manneke is ooit naar de Weissensee geweest. Hij kon zo mooi schaatsen. Was zo trots op hem als ik hem dan zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden