Adrian Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Ik dronk erg veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Dit kon wel eens een goede draad worden. Ik dronk ook veel. nancy, Yana en Von reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 present. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Ik dronk te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Ooooh @bumperjim heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je vreselijk grappig bent . Ik ben echt fan van die droge humor van je en zit me weer de tranen te lachen. nancy en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Jaaaaaa, ik ben ook zo'n fan van BJ, ik hou van die humor!! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Ik vind jullie ook lief nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Whahahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 (bewerkt) Sorry voor alle betrokkenen. Dit was in de verkeerde box geplaatst. Dit had in 'Thema's rondom alcohol' geplaatst moeten worden. Ik probeerde het eruit te halen, maar dat lukte me niet. Moet zeker via de Moderator. 26 januari 2021 bewerkt door Adrian Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Dan was het zeker een geslaagde vergissing @Adrian ik moest ook wel een beetje lachen om de reacties En ach, beetje humor is gezond toch? Adrian reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Ach ja, laten we er maar om lachen.! Musashi, Maverick en bumperjim reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Maarreh....Adrian, wáár je dit ook plaatst, plaats dan meteen wat meer informatie, anders is het lastig te reageren. Dus drop niet zomaar wat, maar vertel wat je vraag is of wat je kwijt wilt rond dit thema. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden