Lieke7777 Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 (bewerkt) Nou de scholen blijven iig nog 3 weken dicht lees ik net ... Gelukkig heb ik daar logistiek geen problemen mee ivm opvang enz . Maar kan mij voorstellen dat er gezinnen zijn die er zeker slecht mee uit de voeten kunnen . 17 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Voor mij een superdag. 15.000 stappen. Gefietst. Lekker gekookt, gewassen, gezogen. Met man koffie gehaald op een leuke plek. Mooi gelopen! Genoten van buiten vooral. De hond en ik. Aardige mensen ontmoet. Mensen die terug groeten noem ik dan al aardig... Mooi hier. Rustig ook. Gewoon. Maar wél een witte reiger gezien die stilstond in heel donker water en werd weerspiegeld, rode takken tegen een donkere muur en optrekkende damp op grasland en een veld vol kauwtjes. Fijn, want ik kon er gewoon bij zijn. Ik was even alléén daar. Dat overkomt me niet vaak. Nu wel. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2021 13 uur geleden zei Renaldo61: Voorlopige doodsbrief schrijven. Mama is niet meer. Wat naar @Renaldo61. Heel veel sterkte. Deel je verdriet hier op het forum en blijf droog, hoe moeilijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Op 17-1-2021 om 16:01 zei Renaldo61: Voorlopige doodsbrief schrijven. Mama is niet meer. Ach Ronaldo, wat triest. Gecondoleerd, ook nog van mij. Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden