Rosee Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Hier ook gewandeld en lang ook, geen voeten meer over! Wel een voldaan gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Bloemen gekocht en nu een grote kop gemberthee. Zijn de kleine dingen die het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 stamppot verse bieten met ui en spekjes en mini gehaktballetjes, flink kauwen want de bietjes waren niet zo erg gaar, maar hee ik lust ook rauwe biet, dus het is wel smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Aardappelen, bloemkool met kaas, kipfilet voor zoon, Indische kipkluifjes voor mijn man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Bijna ongeluk gehad op de snelweg. Gelukkig niets gebeurd. Ben er wel door van slag. Nu boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 8 minuten geleden zei Lika: Bijna ongeluk gehad op de snelweg. Gelukkig niets gebeurd. Ben er wel door van slag. Nu boodschappen doen. Wat is er gebeurd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 1 uur geleden zei Cleo66: Gesprek over contract gehad , ging erg moeizaam . De coördinator was alles behalve aardig . Op zijn zachtst gezegd een bitch . Of ik praatte te snel of te langzaam , toen ging ze wel 10 minuten zitten bellen en toen vroeg ze hoeveel uur en ik zei , ik begin met 5 uur en dan na een maand zouden we evalueren, zei ze, het is minimaal 12 uur per week. Dit was niet besproken zo tijdens sollicitatie . Dus diegene erbij. En ik had het natuurlijk niet goed begrepen . Ik start nu wel volgende week , maar heb het er best moeilijk mee Oeh kan me voorstellen dat het ff een domper is. Maar volgende week ga je wel mooi beginnen en kan je kijken hoe het gaat. Die coordinator ziet waarschijnlijk zoveel personeel en heeft zoveel te managen dat hij vergeet om je een goed gevoel mee te geven. Hou vol en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Wow @Bor! Leuk. @Johan54ik laat het even zo. Was een bijna aanrijding. @Cleo66gewoon nieuwsgierigheidsknop aan. Je mag altijd stoppen. Ik hoop toch dat het je energie gaat brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Niks van aan trekken Cleo! En idd je kan altijd weer stoppen. Goed dat je doorzet! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 wow Bor, wat de mens al jaren niet lukt lukt deze hond moeiteloos wat heerlijk om te lezen dat jouw gezondheid zo snel herstelt ik denk dat je dokter straks ook versteld staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 dit kun je denk ik wel Cleo en als het wat meer moet dan 5uur helpt misschien ook juist maar het moet wel kunnen met thuis natuurlijk toitoitoi meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden