nancy Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Boerenkool met worst en spekjes. Al járen niet gegeten. Lekker ouderwets. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Toppert.... boerenkool kan ik hier niet eens krijgen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Ik ga naar bed droog en voldaan. weltruslen! Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2021 Ik herken dat Cleo, ik ben ook wel eens langere tijd weggeweest, maar kwam toch weer terug. niks en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2021 @Cleo66 en @nancy Soms heb ik even geen behoefte om te reageren of te delen. Maar ik vind het zoooo prettig te weten dat jet forum er is. Dat mensen weten wat het is. En dat dat hele fijne mensen zijn. Rosee en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden