ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Hier ook alleen maar regen, doe dan maar een pak sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen. Eerst een sterke bak leut! @ Bor: begint de ontsteking al wat af te nemen en voel je je al wat beter? @nancy: succes met de test. Is het een sneltest of moet je een dag wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 En blij dat ik droog ben gebleven! Thnx voor steun. Angst en zorgen moet je benoemen en aangaan. Niet verdoven met drank. Op naar 7 maanden adb Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ik heb om 9.30 uur een telefonisch consult met mijn homeopate want mijn slapen, nachtmerries en hartkloppingen loopt de spuigaten uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Heel veel sterkte @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Het daagt al in het oosten.... En het is droog (heel even)... Binnen staat een bakje klaar. En een bakje speciaal voor Bor 23 december 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen Er lekt een septer paaltje achterop me boot,zo op het voeteneind van me bed. wat nogal een onaangename verassing was toen ik me bed verschoonde. als het van de week droog is de boel afkitten maar. waarom wou ik ook alweer zo graag op een boot wonen?! soms vraag ik me af of het eigenlijk echt allemaal wel zo leuk is. ??? jaa het is het allemaal dik en dubbel waard !! anders zou ik me weleens kunnen gaan vervelen als ik niks te doen had Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen, dag 2. De kater van gisteren is wat weggetrokken godzijdank ..ik wil vanavond weer gaan bootcampen maar vraag me af of dat goed is voor je lijf na het zo vergiftigd te hebben Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 En voor @ikkanhet ook een extra bakje ... hoop dat het gesprek wat positiefs gaat opleveren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Dank je Yvonne......lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ik weet niet @Jozette ik kan me plotseling heel beroerd gaan voelen als ik me flink inspan kort nadat ik gedronken had. misschien gewoon rustig bootcampen en er niet gelijk vol voor gaan? in ieder geval is een beetje bewegen zoiezo wel goed voor een ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Herkenbaar @Zbb, ik ben verschillende keren wakker geworden in de camper met een zeiknat matras midden in de nacht. Ja, dan verlang je wel even naar een fatsoenlijk huis. Komt wel weer goed, als wij het zelf maar droog houden! Zeg @Rosee???? 23 december 2020 bewerkt door Yana Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 25 minuten geleden zei Zbb: Dagpact: zbb Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Dagpact: zbb Rapilos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen allemaal, Moet eigenlijk naar de super, wat lekkere dingetjes nog halen voor clienten en kinderen Zie er tegenop Druk, stomme mondkapjes Dringen bij de karretjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Nb ik ga er trouwens vanuit dat, omdat ik meeschrijf, voornemens ben niet te drinken vandaag. Of 'moet' ik mezelf ook steeds op dat lijstje zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Dagpact: zbb Rapilos ikkanhet Pascalle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen allemaal, Druk druk druk, maar nog steeds droog en de behoefte maar 1 keer gehad maar niet gedaan. Morgen verjaardag van mijn partner en dan kerst. We gaan ervoor! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 1 minuut geleden zei Jozette: Nb ik ga er trouwens vanuit dat, omdat ik meeschrijf, voornemens ben niet te drinken vandaag. Of 'moet' ik mezelf ook steeds op dat lijstje zetten. Nee hoor Jozette , het MOET niet Vind het zelf altijd wel een fijne stok achter de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen. Dagpact: zbb Rapilos ikkanhet Pascalle Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 3 uur geleden zei Bor: Goedemorgen.. Wat een tijden in de vakantie, geweldig weer. Nou ja, thee maar. Gaat het niet zo goed Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 1 uur geleden zei Zbb: Goedemorgen Er lekt een septer paaltje achterop me boot,zo op het voeteneind van me bed. wat nogal een onaangename verassing was toen ik me bed verschoonde. als het van de week droog is de boel afkitten maar. waarom wou ik ook alweer zo graag op een boot wonen?! soms vraag ik me af of het eigenlijk echt allemaal wel zo leuk is. ??? jaa het is het allemaal dik en dubbel waard !! anders zou ik me weleens kunnen gaan vervelen als ik niks te doen had Ik woon niet op een boot maar ga met een caravan op vakantie .. en serieus elke jaar regenen we ergens wel eens compleet weg in Zuid-Frankrijk .. alles kletsnat hele voortent onder water tent tapijt drijft nog net niet weg .. de anekdote is ... ik had meestal genoeg gedronken om het nog eens erg leuk te vinden .. dansen in de voortent met blote voeten .. in de regen staan .. en het was toch leuk .. Iig hopelijk wordt het droger om het te kunnen repareren voor je .succes . rapilos en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden