Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 4 uur geleden zei Jannigje: Ja hoor, jij had de leukste! Ik ben níet jaloers. Haha ' droppie hè ..kon hem alleen niet goed verstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Ok,ok,ok ....sorry hoor. Mini-Niks en ik hadden het veel te gezellig. Masr natuurlijk komt ze lekker bij je terug @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Morgen weer een nieuwe dag in Beijing .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 He @Maja, akelig die zorgen en bezoeken aan spoedafdeling met je moeder. Zwaar voor je. Als je kunt kom je maar bij ons even bijtanken, dan verwennen wij je een beetje. Hier is vast een kopje jasmijnthee voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ik ben zo vrij geweest om een ontspannende massage voor je te regelen, als je zin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Nacht in Beijing, dit is duidelijk niet het oude deel van de stad. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 En nú wegwezen Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Wat een verwennerij @Jannigje, daar was ik hard aan toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Eens kijken wat Beijing vandaag te bieden heeft. Aan de geluiden te horen ontwaakt de stad. Zullen we vanochtend ontbijten met jianbin, pannenkoeken die je in de vele streetfood tentjes vindt? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Nou vooruit dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Lekker @Maja ik heb er zin in vandaag ' lekker slenteren door Beijing.. dan kunnen we vanavond weer verder wil nog meer mooie steden zien . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 #6 The Summer Palace Dit prachtige paleis bood onderdak aan de keizerinweduwe Cixi. Tijdens een van de opiumoorlogen, haalde zij geld uit de kas bestemd voor de vloot en liet daarentegen het complex bouwen. Het land leed een nederlaag, maar kreeg er wel een mooi park voor terug! Het Zomerpaleis is gelegen aan het Kunming Lake, een replica van het in Hangzhou gelegen West Lake. Het gebouw zelf bevindt zich aan de rand van een berg, waardoor het uitkijkt over het meer. Bezoek het park aan het eind van de dag wanneer het wat rustiger is. Daarnaast is het adembenemend om vanaf het balkon de zonsondergang over de stad te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Dit was mooi ' brr het was wel koud en bewolkt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Ik heb een blaar op allebei mijn hielen van het vele lopen, maar heb wel genoten. Wat een prachtig paleis en een doortastende keizerin! Heeft iemand blarenpleisters mee in de koffer of rugzak? 22 december 2020 bewerkt door Maja Koninklijke titel verkeerd;) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Alsjeblieft ' @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Top! Dat zijn deftige superpleisters. Eerst de pootjes in een teiltje, dan pleisters erop en in de ruststand. wat een bof dat jij de pleisters mee hebt genomen @Lieke7777! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Komt ie Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Lekker zeg jaloers ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Morgen gaan we echt iets heeeel leuks doen ... goed uitrusten allemaal ..geef je voetjes extra rust want we gaan naar . HONG KONG En wel naar .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Neeeeeee! Disneyland!! @Jannigje: op zoek naar je tweelingmaatje! Ik wil sowieso op de foto met Piglet, mijn favoriet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Oww dacht eerst neeee ik wil niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Zijn jullie klaar voor vertrek ? Dan blaas ik op het fluitje het is 20.45. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Dit was onze laatste foto ' nog even lekker wat gegeten in Beijing . 22 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ik zal de geuren en de kleuren van de specerijen missen, net als het gesis van de olie in de wolken en gebutste pannetjes. Dag Beijing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden