Bob Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 IJsvissen met een hengel is saai. Maar zonder hengel wordt het wel lollig Je moet wel tegen de kou kunnen. Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 24 minuten geleden zei Bob: Maar zonder hengel wordt het wel lollig Lollig? Niet voor een koukleum als ik hoor! Ik laat dat graag aan de stoere dames en heren van de club over. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 In 1978-1979 was nog een koude winter. Ik ben van 1966. Heb de eerste rit over het ijs van het IJsselmeer niet meegemaakt. Maar wel de tweede. We konden niet naar de overkant, maar wel een hele route langs Noord-Holland rijden. Spannend was dat wel. Vooral omdat ijs altijd - net zoals bij schaatsen - geluid maakt als je er overheen gaat. Alsof je er elk moment doorheen kon zakken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 @Bob wakduiken staat nog op mijn bucket list Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Yes ik sta er Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Hoe was de film @Tatum ? heb via satelliet gisteren planes gekeken was ook erg leuk ... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: Hoe was de film @Tatum ? heb via satelliet gisteren planes gekeken was ook erg leuk ... Zoals te verwachten......erg romantisch. Niet heel erg realistisch. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Lieke7777: @Bob wakduiken staat nog op mijn bucket list Bedenk dat jullie achteraf géén Jägermeister krijgen. Dat schenken ze hier niet. Wel warme chocolademelk met veel slagroom en een mars reep erbij voor de energie. 19 december 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 What a Bummer geloof dat ik hem meer vooraf nodig heb .. Nou chocolade melk slagroom en mars lijkt ook erg lekker hoor haha .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik houd eigenlijk helemaal niet van op het ijs lopen ben altijd bang dat ik er doorheen zak..en dan dat gekraak .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Gaan jullie maar naar de sneeuwpret. Mijn telefoon is onderweg stuk gegaan. Hij is nu ultra traag...... Ik heb vernomen dat 12 km verderop iemand zijn Motorola telefoon verkoopt. Dus ik neem nog 1 kop koffie en dan pak ik de fiets van het hotel. In de benen voor het goede doel zeg ik maar. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 1 uur geleden zei Lieke7777: Ik houd eigenlijk helemaal niet van op het ijs lopen ben altijd bang dat ik er doorheen zak..en dan dat gekraak .. Gaan wij toch lekker skydiven! Je kunt nergens doorzakken en je wordt er niet nat van. (Én het is geweldig, ik spreek uit ervaring ) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 L Ik bezorg hem wel even @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Geweldig @Jannigje gaan we doen cool... @Tatum succes op de fiets ... Wat een leuk weekend hier zeg .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Dank je wel, Jannigje. Ik heb hem! De eerste uurtjes ben ik mijn favoriete appjes weer op de telefoon aan het zetten! First things first. Altijd prioriteiten stellen. Jannigje en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik kan mijn wanten en muts niet vinden! Koffer uitgespit, maar niks hoor... dus eerst op zoek naar een ski benodigdheden shop. Jammer genoeg te laat om achterop de fiets te springen. Tot zo! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik sta alvast in de keuken de maaltijd te bereiden. Voor iedereen die straks hongerig is na zo'n dag buiten. Kan ik gelijk mijn nieuwe recepten-app uitproberen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Aaaaaan Taaaaafel!! Bob en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Yessss dat heeft lekker gesmaakt zeg @Tatum buik vol nu lekker uitbuiken . Vanavond al weer laatste nacht op het mooie resort . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 3 uur geleden zei Maja: Ik kan mijn wanten en muts niet vinden! Koffer uitgespit, maar niks hoor... dus eerst op zoek naar een ski benodigdheden shop. Jammer genoeg te laat om achterop de fiets te springen. Tot zo! En ben je leuk geslaagd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Slee gevonden! Nu kan mini Niks ook mee naar buiten. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) deze heb ik vandaag gevonden was zo lekker en daarna mocht je in de sneeuw rollen en rennen . @Bob was ook mee .. 19 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Bob en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 @Jannigje gaan we morgen nog skydiven ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Leuk @niks kan je morgen nog samen genieten.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik ga slapen. Morgen uitgerust aan de dag beginnen. Dan wil ik nog: leren skiën, ijsvissen, schaatsen, sneeuwpop maken en in de sauna van @Lieke7777. In die volgorde en dan heerlijk lang slapen in mijn hutje van de kameel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden