Maja Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Dat is een geluk bij een ongeluk. Hebben we nog een dag extra om Monaco te verkennen. Vandaag ben ik in slaap gevallen na het ontbijt en pas net voor het avondeten weer wakker geworden. Toen was het al te donker buiten... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Op 8-12-2020 om 06:07 zei Maja: @Jannigje: wat ben je stil. Alles oké? Ja hoor ik ben wel oké, ik kan alleen niet alle ballen in de lucht houden. Als ik een ding goed wil doen kan ik andere dingen weer niet bijhouden. Mijn energieniveau is behoorlijk minder dan vroeger. Vandaar dat ik er weer even niet was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Gelukkig blijven we in Monaco, zokon ik jullie gelukkig weer inhalen. Kan ik nog steeds aanschuiven @Maja? Nog eentje voor het slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Tuurlijk @Jannigje, gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Goed nieuws ' kameel kan gerepareerd worden ' vanavond is hij helemaal klaar voor vertrek .. Laten we vandaag maar eens een dagje extra genieten in Monaco .. we gaan niet al te laat vertrekken hebben een flink ritje voor de boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Mooi uitzicht hier. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Jaa prachtig ... krijg ook zo zin om even op het strand te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Larvotto beach ... niet te koud wel lekker rustig .. lekker stappen . Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Zijn jullie op tijd terug? Om 20.00 gaan we namelijk vertrekken .. kameeltje is gemaakt .. We rijden via Milaan ' Wenen naar Warschau .. " Diner will we served after landing " haa beetje favo tekst van mij .. we eten dus lekker aan board na vertrek .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Hebben jullie de wisseling van de paleiswacht gezien? Best leuk! Tatum, Rapid en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 @Maja was helaas te laat maar leuk dat je een foto gemaakt hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Goed ... zijn we allemaal ingestapt? We vertrekken bijna .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Fuuuttttt ik blaas de fluit op naar Warschau ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Horen jullie kameeltje weer lekker snorren ' ? Krijg wel honger nu .. zullen we maar eens wat te eten gaan regelen ? Iemand suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Ehhh, pannekoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Nou dat lijkt mij heerlijk ' kan ze alleen zelf niet bakken .... een spek kaas jummmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Hier zijn de pannenkoeken. Spek en kaas mag je er zelf op leggen. Bob en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Wie heeft de stroop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Ik ga voor kaas, gember, spek en stroop. Als je zondigt, moet je het goed doen (hartig en zoet, mmm)! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Ik ga slapen, veilig in ons hobbelende treintje. Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Ik was al even in slaap gevallen, toen er een heerlijke geur mijn neus binnendrong. Ik kom gewoon mjn bedje even uit voor een pannenkoek. Mjamm! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Ik kan 'vader Jacob' in het Pools zingen, maar daar heb je verder weinig aan in het leven:-) Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 In Polen eten ze vast niet vaak stroop-pannenkoeken; eerder steviger kost. Even opgezocht: kapusniak, bigos en barszcz (zuurkoolsoep, gestoofde kool met drie soorten vlees en warme bietensoep) staat traditioneel op tafel. Nou, met kou en een stevige wandeling of achterop het paard bij @Bob gaat dat er wel in! Maar eerst deinen in het ritme van de kameel en misschien kijken naar de sterren in de verdere duisternis. Slaap ze! Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zo dat was een lang ritje wel .. Maar we zijn er ... Warschau here we come .. Klinkt lekker @Maja .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden