Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Hij is wel uit de jaren 80 dus ik veronderstel dat de special effects nog niet helemaal dat zijn? 

Ik kijk liever naar paranormal activity of soortgelijke films. Niet alleen!! Dat durf ik ni

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn jou ff voor mij te hebben. We komen elkaar niet zo vaak tegen op tzelfde moment :heart:

Maar t bed roept. Teveel gesnoept. Maag ligt wat overhoop.

Dikke kus lieve jij :lips:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe ouder ik word hoe minder goed ik tegen horror films kan. Alles met geesten en heksenbezem bezetenheid vind ik nu niet meer te doen.

Paranormal activity was een goeie! Wat was die eng zeg! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei fleurtje:

Wat fijn jou ff voor mij te hebben. We komen elkaar niet zo vaak tegen op tzelfde moment :heart:

Maar t bed roept. Teveel gesnoept. Maag ligt wat overhoop.

Dikke kus lieve jij :lips:

Ja fijn hè :heart: 

Lekker uitrusten en tot de volgende keer :lips:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even melden dat ik zojuist een berichtje van Marika heb gekregen. 
Zij geeft aan dat het even niet goed gaat, maar zij 'houdt vol'.. 
Gaat dus vast weer goed komen. 
Ik vind het hartstikke naar dat het haar tegen zit, wat dat ook is. 
Maar ben heel blij dat ze even iets heeft laten horen... 
En nu duik ik mijn bed in... 
Voor iedereen lekker slapen straks. 
Tot morgen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pffffffff....wat een opluchting! Dankjewel, Yvonne! Maar wat naar dat het nu niet zo goed gaat met haar. 

Marika :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier alles okay, moe na de dagdiensten en refusal denk ik. Niet geheel bijgelezen, een beetje. Morgen weer onder toezicht refusal innemen. Daarna avonddienst.

@Fruitvlieg2019 jammer, ik voel mij ook aangesproken(dat ik er de reden voor ben, zal ook wel dan) maar daarvoor hoef je toch niet weg te gaan?? Ik irriteer ws ook heel veel mensen, net zoals ik jou ws irriteer, dat is het leven. Sorry je kwam erg belerend over, doe je ook altijd(soms) bij mij. Soms kan het helpend zijn  en soms niet. Ieder zijn eigen/haar proces. Ja samen en met elkaar. Blijf nou maar gewoon, soms raak je ook de juiste snaar bij mij, wat moet ik zonder jou(lees dit smekend......haha) Je moet doen wat je wil doen, ga je wel missen. Je hoort ook bij de familie hier,al jaren. Doe wat goed voor jezelf is en kom gewoon als je wil,  niet dan even niet, dat dus.

@Marika :heart:

Gefeliciteerd lieve @Jannigje, heb altijd veel aan jouw schrijfsels, je raakt mij en ik weet soms niet wat ik moet zeggen/tikken, komt te dichtbij dan denk ik.

Fijne avond en trusten voor zo / laters. :moon:

En sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Blijf dit forum heel waardevol vinden, zonder dit forum was ik er zeker niet meer geweest, dat is iets dat/wat ik zeker weet. Had ik alles alles laten gaan letterlijk. En was ik hier niet meer op deze aarde. Dat is een zekerheid.

Dank jullie wel en ook jij @Fruitvlieg2019

Doei.

bewerkt door Smaragd
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk jullie wel voor alle felicitaties, fijn om te krijgen. Ik ben nog maar een uurtje jarig en voor het eerst sinds ik weet niet hoeveel jaren vind ik dat bijna jammer.
Verjaardagen zijn voor mij al heel lang akelige dagen waarop ik vaak werd geconfronteerd met gemis en verdriet. Maar vandaag was anders, ik voelde me jarig! En dat is bijzonder. Ik kon genieten van de kaarten, appjes, telefoontjes en jullie felicitaties. Er is één vriendin op bezoek geweest, we hebben thee gedronken en gebak gegeten. En daarna champagne gedronken, natuurlijk zonder alcohol, om te vieren. Te vieren dat Haar operatie goed is verlopen en zij voorspoedig herstelt, te vieren dat ik begin te wennen aan mijn nieuwe huis en te vieren dat ik jarig ben en het een goede verjaardag was. Redenen om dankbaar te zijn.

Dus: mijn 66e wordt misschien wel een goed levensjaar, het is in ieder geval goed begonnen. 

bewerkt door Jannigje
Spelfouten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Reacher:

Goed gedaan @Zbb! Zo rijgen we de droge dagen aan elkaar. 

Wanneer ga je aan het knopen project beginnen? En krijgen we dan een foto van het eindresultaat? 

Ik moet er nog aan beginnen,ik ben het al zo lang van plan. 
maar ik heb er wat moeite mee om er mee te beginnnen. 

zo gevalletje van ik wil wel maar er komt niks uit me handen. 

als ik een begin heb gemaakt zal ik hier zeker wat foto s plaatsen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Reacher:

@bolletje ging laatst weer naar dagbesteding na ziek te zijn geweest. maar ze is inderdaad al een tijdje stil :mellow:

@bolletje!!!

Hu????? Hijg hijg pfffftttt. Hoor ik mijn naam? Ja ik ben inderdaad wat stiller omdat het leven met een hersenletsel toch wel erug druk en niet makkelijk is, zeker als je alleen staat. Alles gaat zooooo verrekte langzaam. Bed verschonen, 20 min. boodschappen soms 3 uur. Komt ook omdat ik nog 4 dagen werk. Daarom doe ik het hier wat rustiger aan, maar het gaat voor de rest toppie, alleen was ik vannacht weer z'n best aan het drinken. Raar hé, volgende maand sta ik 11 jaar droog, en nog dromen dat ik drink.

Nou ik ben weer weg, taxi komt zo. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii zoefffffffff.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bollieeeeeee!!! :heart:

wat fijn je ff te lezen! Blij dat alles goed gaat ondanks dat t wat minder snel en vlot gaat.

Nog steeds dat bezig bijtje en je hebt gelijk! 

Ik schijt niet echt in mijn broek hoor :D

Dikke :lips:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...