bolletje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 11 uur geleden zei Reacher: @bolletje ging laatst weer naar dagbesteding na ziek te zijn geweest. maar ze is inderdaad al een tijdje stil @bolletje!!! Hu????? Hijg hijg pfffftttt. Hoor ik mijn naam? Ja ik ben inderdaad wat stiller omdat het leven met een hersenletsel toch wel erug druk en niet makkelijk is, zeker als je alleen staat. Alles gaat zooooo verrekte langzaam. Bed verschonen, 20 min. boodschappen soms 3 uur. Komt ook omdat ik nog 4 dagen werk. Daarom doe ik het hier wat rustiger aan, maar het gaat voor de rest toppie, alleen was ik vannacht weer z'n best aan het drinken. Raar hé, volgende maand sta ik 11 jaar droog, en nog dromen dat ik drink. Nou ik ben weer weg, taxi komt zo. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii zoefffffffff. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 10 uur geleden zei fleurtje: Ikke schijtbroekske Snif snif OOOO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Bollieeeeeee!!! wat fijn je ff te lezen! Blij dat alles goed gaat ondanks dat t wat minder snel en vlot gaat. Nog steeds dat bezig bijtje en je hebt gelijk! Ik schijt niet echt in mijn broek hoor Dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 6 uur geleden zei fleurtje: Ik schijt niet echt in mijn broek hoor Dikke O gelukkig fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Jannigje alsnog van harte ' fijn dat je een leuke dag gehad hebt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Dank je wel @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Op 15-11-2020 om 08:57 zei Yvonne: Leuk Lika, en nu maar duimen dat in die donkere dagen de zon toch uitbundig zal schijnen..... Ik zag trouwens dat @Shahire gisteren jarig was... mocht je dit lezen Sha: alsnog van harte meis, ik hoop dat het goed met je gaat. Dank je wel Yvonne ik ben 9 geworden zoals je misschien wel kon zien op naar de tien! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden