ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Vandaag mijn moedertje jarig is 83 geworden Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Goedemorgen! Gefeliciteerd met je moeder @ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Dank je @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Goedemorgen frummers, Het is nog donker buiten, windstil en koud. Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Ikkanhet gefeliciteerd met jouw moeder. DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Ah daar is de koffie, dank je wel @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 27 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Pascalle  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Dank je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Dank je @Renaldo61Â en @Bor Nee Bor zit nog steeds in vergadering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Ken je die gedachtegang....ja moet kunnen....nee die maar niet....kom op het is de verjaardag van je moeder....ben verstandig etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Zojuist zei Bor: Nog steeds? Omdat je het moeilijk vind, of omdat je erg twijfelt, of omdat je het niet eens kunt worden met je man of met jezelf? Of.... ... Nee mijn man laat de beslissing aan mij over, en ja ik twijfel en is moeilijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Vandaag mijn moedertje jarig is 83 geworden Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Dank je @Pascalle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Goeiemorgen! Gefeliciteerd met je moeder @ikkanhet Dadelijk naar de tandarts. Ik maak er het beste van, want hij is heel aardig. Toch ben ik dan altijd chagrijnig en dat is dan weer verdwenen wanneer ik daar de deur weer uitloop. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 4 minuten geleden zei Bor: Nou en of ik die ken. En zo blijf je met de gedachte spelen, cirkelen. Dag hoeveel is het vandaag voor je? Dag 45 geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Mensen kennen jullie zo'n dag. Al kut voor hij begint.......grrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 1 minuut geleden zei Pascalle: Mensen kennen jullie zo'n dag. Al kut voor hij begint.......grrrrrrr Ja was altijd een goede reden om te gaan drinken maar begint die goed ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Vaak als ik ijverig was geweest in huis dan heb ik wel wat verdient dus drinken maar als ik niets gedaan krijg verdien ik wat uit teleurstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 19 minuten geleden zei Tiswa: Goeiemorgen! Gefeliciteerd met je moeder @ikkanhet Dadelijk naar de tandarts. Ik maak er het beste van, want hij is heel aardig. Toch ben ik dan altijd chagrijnig en dat is dan weer verdwenen wanneer ik daar de deur weer uitloop. Â Dank je @Tiswa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 18 minuten geleden zei Pascalle: Mensen kennen jullie zo'n dag. Al kut voor hij begint.......grrrrrrr Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Haha goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 5 minuten geleden zei Bor: Ja en nu is je moeder jarig en dan weet je het niet. Hoe kan dat? It"s called work in progress. Ja ben deze week een ontzettende twijfel muts wel een goede naam ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Gefeliciteerd met je moeder @ikkanhet. Mooie gelegenheid voor jou om niet te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Dank je Rosee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 november 2020 Rapport Share Geplaatst 6 november 2020 Als je jezelf nu op het dagpact zet, is de beslissing genomen en hoef je er niet meer de hele dag over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden