Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 september 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Rosee:

Ik merk dat ik soms verwarring oproep bij mensen nu ik met mate drink. Ze willen duidelijkheid. Meestal drink ik niet, heel soms wel. En dan max 3 glazen. Drink ik nou wel of niet? vragen ze. Nou af en toe ja, maar dat is eigenlijk geen drinken. Tijd van het grote slempen is voorbij.

"Dat is geen drinken" :D 

Alsof je van 1 glas niet kan genieten. Als dat niet zo was dan hadden ze wel emmers bedacht ipv glazen niewaar?

3 glazen is voor mij eigenlijk al teveel, voelt niet fijn de volgende ochtend. 

Komisch hoe dat altijd uitgelegd en verantwoord moet worden. Ik drink met mate koffie dwz bij het ontbijt 2 minikopjes (italiaanse hoeveelheid) en verder niks de hele dag. Dan wordt er nooit gezeurd over hoe ongezellig dat is (en koffie is bij uitstek een sociaal drankje) en dat het "geen echt drinken" is :) Er zitten zoveel sociale "nep" lagen rond dat hele alcoholdrinken, het is zo verdacht als maar wat ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-9-2020 om 19:24 zei bumperjim:
Op 29-9-2020 om 16:22 zei Elton:

Ik zie alcohol zeker niet als een vriend, maar eerder als een duivel. Raar dan ook dat ik de duivel lijk te missen...

Ik begrijp die metaforen nooit.

Alcohol is een drug. Je mist nu je drug. It's as simple as that. Drink maar iets anders.

Was jij het niet die het soms heeft over oom Bier, of was dat iemand anders?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...