Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Txs @knakker @takeiteasy het is enorm geduld en een hele lange adem.. we blijven doorgaan op naar maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goede spiegel @SanMiquel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Wist niet dat dit je langste nuchter periode was tot lang geleden @SanMiquel .. bijna 3 maanden goed bezig en inderdaad terug willen we nooit meer naar dat gezuip.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Idd voor mij geld het eerste glas mag niet meer genomen worden . Ik ben nu nog best afhankelijk van de inname refusal-antabuse daar ben ik eerlijk in. Dit geeft mij rust iig ' neemt niet weg dat ik geen alcohol gedachtes heb die zijn er genoeg alleen is er niet meer direct de actie erop er zit tijd tussen. Blijf het voorlopig nemen tot mijn omgevingsfactoren stabieler geworden zijn en dan begeleid er af maar dat hoeft voorlopig niet. Ja 7 maanden ' idd hoe je er instaat.. heb motivatie een duidelijk doel waarom ik nuchter blijf... En toch gisteren heb ik huilend geroepen bij behandelaar dat ik er niet gelukkiger van geworden ben nog. Haar antwoord was je met alcohol gelukkig ' nee dat ook niet.. maar met alle feelings die op mijn pad komen nuchter maken dit gevoel.. het komt vast en daar ga ik voor KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 je bent enorm aan het investeren Lieke, voor nu is je doel misschien jullie geluk nastreven? niet vergeten dat een dagje zandstralen bij windkracht 6 ook gelukkige momenten oplevert he. en die ruisende wilde golven, blauwe luchten, krijsende zeemeeuwen en jullie samen met de kids. klein geluk naast groot geluk♥ Smaragd, top gedaan alsnog! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Nou was inderdaad zandstralen bij slufter maasvlakte ' heb tot mijn middel met kleding in de zee gestaan ' woeste golven ook niet te veel stroming gelukkig.. dat zijn inderdaad ook geluksmomenten moet ze alleen opnieuw leren voelen ' sta compleet op overleef investering stand ... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 niet compleet meis, je schrijft hier ook vaak in de "leef" stand hoor, misschien wel méér dan je beseft soms Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Bijgelezen voor jullie, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Fijn dat hij iig vrij is en je gebeld heeft ' iig toch huisarrest in het trainingshuis . Goed dat je het even zo laat bezinnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden