Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Kittenlady is mijn heldin ik hoop dat het helpt @niks je En flink mee spelen he. Je hebt een main coon toch? Volgens mij zijn die superspeels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Ja klopt, maar ook groot. Zijn vader is 11 kilo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 1 minuut geleden zei niks: Dank u! Zal eens kijken. Het is wel in het engels. Is that a problem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Zojuist zei Reacher: Het is wel in het engels. Is that a problem? Nee hoor, geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Zojuist zei niks: Ja klopt, maar ook groot. Zijn vader is 11 kilo! Oei! Dat bijten kan nog wel eens pijn doen dan Wacht maar tot hij zijn melktandjes heeft gewisseld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Zojuist zei niks: Nee hoor, geen probleem. Haha! Door de taal test gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Enne... ik begin er 1 keer over maar dan hou ik erover op hoor: ze zijn het gelukkigst met een andere kitten. Daar kunnen ze alle energie mee kwijt. Mijn kittenopvang geeft geen kittens mee met iemand die zelf geen jonge kat thuis heeft. Enige uitzondering is wanneer mensen zelf veel thuis zijn. Alleen fokkers houden zich daar niet aan. Maar dat kon jij niet weten. Nieuwe inzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Reacher klimt nu weer van haar preekstoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 1 minuut geleden zei Reacher: Oei! Dat bijten kan nog wel eens pijn doen dan Wacht maar tot hij zijn melktandjes heeft gewisseld Daarom nu afleren! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 1 minuut geleden zei Reacher: Enne... ik begin er 1 keer over maar dan hou ik erover op hoor: ze zijn het gelukkigst met een andere kitten. Daar kunnen ze alle energie mee kwijt. Mijn kittenopvang geeft geen kittens mee met iemand die zelf geen jonge kat thuis heeft. Enige uitzondering is wanneer mensen zelf veel thuis zijn. Alleen fokkers houden zich daar niet aan. Maar dat kon jij niet weten. Nieuwe inzichten. Ik snap het, we kijken ook nog. Alleen dan huis tuin en keuken kat erbij. Alleen zak die veel kleiner zijn. Dus hopelijk wel 1 met pit. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Oudere katten daarentegen kun je niet zomaar bij elkaar plaatsen. Do not do that. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Zojuist zei niks: Ik snap het, we kijken ook nog. Alleen dan huis tuin en keuken kat erbij. Alleen zak die veel kleiner zijn. Dus hopelijk wel 1 met pit. Ik ben toch zo dol op jou! Emoji met hartjes in haar ogen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Van mij zou je iedere dag patat mogen eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Grapjas! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 1 minuut geleden zei niks: Grapjas! Patat met broccoli dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Ik ga aftaaien, ik ben weer veel te druk. Weltrusten ! En @fleurtje, ook waar je ook bent: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 We willen graag een asielkat erbij. Wel een jonge. Man of vrouw erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Zojuist zei niks: We willen graag een asielkat erbij. Wel een jonge. Man of vrouw erbij? Floep! Ben ik weer! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Op basis van dat jouw Timo een grote jongen zal worden een mannetje denk ik. Heeft ie iemand om mee te ravotten. En als je er een vrouwtje bij doet dan zit je binnen no time met een nestje. Vrouwtjes zijn tussen vier en zes maanden al vruchtbaar. Bovendien: het castreren van een mannetje is een stuk goedkoper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Maar asielkatten zijn meestal al ‘geholpen’ . Als je daar een jonge kat kiest zou ik voor allerjongste en meest speelse gaan. En als je ze gaat introduceren zal ik je ook met wijze raad bij staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Dank u! Fijne avond verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Zoveel wijze raad dat je me smeekt om mijn mond te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 1 uur geleden zei Rosee: Heb sinds een tijdje een raketijsjes verslaving, als ik er 1 neem eet ik er zo 6 achter elkaar. Ik ook!! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Dat zijn er dan al 3 hier met een raketjes-obsessie @Lika zou er dan toch iets in die ijsjes zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden