Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei

Yana

Aanbevolen berichten

Zwangerschap  was voor mij een ware beproeving  uiteraard geweldig dat er iets in je groeit het bewegen enz ' maar de ongemakken..     hopelijk is het 2 de semester  voor je een heerlijke tijd zonder moe en misselijk @niks  misselijk ben ik zelf 9 maanden geweest :blush:   brrr  en ik rook als een hond alles rook smerig.. wat kokhals  effecten gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik tot nu toe niet gelukkig. Moet al kokhalzen als ik aan drank denk. Ik kan niet zeggen hoe de komende maanden verlopen, nu kan ik mij niet voorstellen dat ik zou gaan drinken. Voel me verantwoordelijk voor dat kleintje dat in mijn lichaam groeit.  Nou laten we de heren ook maar even ruimte geven, nog geen man gezien hier. -_- 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets gedronken hoor tijdens zwangerschap '    uit den boze..    maar heb enorme pijn gehad door een hernia en heel veel alles er omheen  ' vroegtijge afgebroken zwangerschap met 37 weken ...   Is jaren later tot uiting gekomen   tijdens een 2 de hernia 3 jaar geleden..   en dat is een trigger terug naar o.a het alcohol gebruik   en dat is verweeft  weer met alles ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lieke7777:

Zwangerschap ongemakken   waren het eigenlijk niet eens bij mij ' 2 de zwangerschap is bij mij ook een enorme trigger geweest  naar ontstaan  alcohol gebruik :face-icon-small-shocked: :blush:

Waarom was de zwangerschap een trigger voor drankmisbruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...