Spring naar bijdragen

Zo moeilijk


Marcia

Aanbevolen berichten

Heb ik precies zo @Marcia!

ik ga iedere dag 6 km wandelen en doe weer yoga, gisteren zelfs even geskeelerd! 
en ruim veel op, beits de schutting, lees boeken, heb een nieuwe fiets gekocht met mijn man om lekker te gaan toeren deze zomer omdat de vakantie niet doorgaat. Offertes opgevraagd voor de verbouwing die we al 3 jaar uitstellen. Ik herken mezelf niet meer! Of misschien herken ik mezelf juist eindelijk weer! Voelt goed hè ga zo door! We hebben ons leven weer terug... 

bewerkt door Pats
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniet ervan dames, deze flow klinkt mij bekend in de oren.  Hou dit vast, want dit kan je ver brengen in je proces. 
Het besef van de tijd die je over hebt, hoe je die tijd beter kunt inzetten en hoe heerlijk het voelt om zo fris op te staan. Er zijn  legio voordelen van het niet drinken.

Mocht je een x in de verleiding komen, denk aan dit gevoel. Succes weer:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Op 1-5-2020 om 18:26 zei Marcia:

Dank je Cleo,Jeetje dus naar bijna 22 maanden komt dat stemmetje nogsteeds,daar schrik ik idd van.Zal idd eens op zoek gaan naar een goedboek over alcohol verslaving,misschien kan iemand mij hier een goed boek aanraden? Voor nu heb ik dag 5 overleefd,op naar dag 6:D

Bij mij blijft dat stemmetje ook maar door zeiken en ik ben al 40 maanden sober! Maar ik heb het Dry drunk syndroom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...