Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Ties

Woensdag 15 januari 2020

Aanbevolen berichten

Rustig aan @spirit :D

Stap voor stap. T is heel gek. Soms lees je zo rustig en plots is er die wervelwind.

Jij bent een gekkie :P

Grenzen bewaken is moeilijk. Ik spreek ze altijd uit maak bewaak ze niet zo goed. Zoals de meesten waarschijnlijk.

Heb je zo vaak trek? Wat is t plan eens je ze eenmaal neemt? Hoelang ga je ze nemen? Wat als t niet t beoogde resultaat heeft? Ondersteunt t mede je afbouw van de oxa? Ik ben een madame van plannen. Een goed plan is half t werk :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan niet wachten tot mijn dochter kindjes heeft. Maar ik zit nog met romantische gedachtes daaromtrent.

Ik denk dat ik daar veel beter mee om ga kunnen nu ik wat ouder ben.

Ik zeg t je...romantiseren ben ik ook goed in :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net mijn leidinggevende aan de foon gehad. Ik moet me inhouden om t gesprek niet te herkauwen en aan te vullen, mijn woorden anders te plaatsen en me lastig/schuldig te voelen om dingen die ik heb gezegd. Ik moet erop vertrouwen dat bij t laatste hij me laat wegen als iets niet leuk is en zoniet hij er vrede mee heeft.

Dat moet ik.

Yep

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei fleurtje:

Mijn grootste uitdaging is dan ook minder plannen (aka controle loslaten) :face-icon-small-shocked:

Plan..plan..plan..plan..plan..ik hou ervan

Minder plannen als je van plannen houdt is goed mogelijk, mits je daar een gedegen plan voor maakt. Succes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Kohtje:

Minder plannen als je van plannen houdt is goed mogelijk, mits je daar een gedegen plan voor maakt. Succes.

:D

T ergste is dat dat er waarschijnlijk dik inzit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het kader van 'wat eten we vanavond', ik ga zo stamppot rode biet met gembersiroop maken. Uit "Heel Holland Stampt 3" van de Lidl. Ben benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net thaise soep gegeten en dadelijk is t preistoemp met vis.

Dochter preistoemp met vegetarische nuggets of vleeskroket (don't ask)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gembersiroop kan misschien in de thee, weet ik niet. Ik drink nooit thee. De gembersiroop in de stamppot wordt aangevuld met
spekvet, ui, knoflook, kaneel en ketjap manis. Dat maakt het volgens mij minder aantrekkelijk, zelfs voor fervente theedrinkers, om het
in de thee te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is nu iedereen aan de kippensoep hier door mij :D

Ik heb nog een restje spaghettisaus in de vriezer gevonden. Doe er bruine bonen doorheen en dan heb ik chili concarne. 

Mezelf daarna verwennen met een echte tompouce van de warme bakker.

Vanavond weer aan de gemengde noten. Kan mij ff niets schelen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei spirit:

Ik heb nog een restje spaghettisaus in de vriezer gevonden. Doe er bruine bonen doorheen en dan heb ik chili concarne. 

Bruine bonen én vlees natuurlijk. Want con carne betekent met vlees... Maar ja, chili met italiaanse saus is ook al niet helemaal chili, hè?
Als het je maar smaakt. Daar gaat het om. Die tompouce kan in feite álles weer goedmaken. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net even met een buurvrouw opgelopen, samen met de honden en even gehoord hoe mijn ""zogenaamde" fijne buurtjes over  mij denken.

Tijd om me niet meer met dit soort mensen te bemoeien. Ik was er al voor gewaarschuwd, maar wilde niet luisteren.

Je kan je wel eens flink vergissen in mensen. Het zijn ook vaak de mensen die het alleen maar over zichzelf hebben en amper aandacht hebben voor jou verhaal.

Niet mijn soort. Domme mensen. Tijd voor wat serieuzer mensen in mijn leven met iets meer diepgang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had ik geen bruine bonen meer. Moest ik naar de Appie en onderweg denkend of ik mijn tompouce wel goed in veiligheid had gesteld voor de hond.

Wist dat ik het op de aanrecht had neergezet en als ze kwaad wil, kan ze erbij.

Hele rij bij de kassa natuurlijk. Ik snel weer terug  naar huis en gelukkig had de hond mijn tompouce nog niet ontdekt. Pffff...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lig al in bed. Moe. Wel héérlijk gegeten. Zilvervliesrijst met Thaise groene curry en garnalen. Yoghurt met granaatappelpitjes met een beetje vanillevla toe. (Uiteraard)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...