fleurtje Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 Incognito geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 (bewerkt) @rapilos Myep Het is wel leerzaam om te zien dat sommigen bv mijn vrouw nooit ofte nimmer alcohol drinken en TOCH een bevredigend leven kunmen leiden Oh ja 1 ding vindt ze wel te pruimen: pêcheresse (niet te vertalen want het verwijst naar perzik en betekent tegelijkertijd zondarin in het frans) dat 2% perzikbier. Toen ze dat spul ergens tegenkwam kocht ze er twee (2) flesjes van en die bleven vervolgens een jaar of zo in de koelkast liggen, zo van och. In die periode dronk ik nog als een zwart gat en heb ik op een kwade dag die beide weggekanteld omdat ik ff niks anders in huis had. Was mn vrouw een beetje treurig over, wat een egoistische alcoholische k-zak was ik toen nog. 15 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 4 minuten geleden zei fleurtje: Incognito geit Een geit op een boot, daar groeit toch geen gras? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 Ja heerlijk he BJ, als je totaal geen behoefte hebt aan alcohol (zoals jouw vrouw dus ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 Ja hè Ik heb vroeger nooit een wijnkelder kunnen hebben. Dwz ik had de kelder wel, maar ik zoop alles direkt op. Daar lag nooit een fles langer dan een week of zo. Ik heb er nu wel tien liggen of zo, her en der gekregen. Ik open voor mezelf geen wijn meer, nooit meer, dat gaat niet goed dan "moet" de fles leeg. Dus die liggen daar te liggen maar ik heb er ook geen behoefte meer aan. Ik kom ook niet vaak in de kelder. Een leuk nieuw gevoel. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 1 uur geleden zei bumperjim: Een geit op een boot, daar groeit toch geen gras? Vleesetende geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 4 uur geleden zei bumperjim: verwijst naar perzik en betekent tegelijkertijd zondarin Je bedoelt zondares Als die flesjes er een jaar blijven liggen, vind ze die waarschijnlijk leuker voor de heb dan om te drinken. Voor ons lastig te begrijpen. Ik kon ook nooit voorraad in huis hebben. Nu zou ik dat ook niet meer willen en daar erg zenuwachtig van worden. Er lag laatst weer een fles wijn te slingeren op het werk, ik zorg dan dat die bij een rechtmatige eigenaar terecht komt. Ik kijk er niet graag tegen aan. Laatst was ik op bezoek bij een stel die heel decoratief en erg opzichtig in de keuken allemaal flessen likeur hadden staan. Eerder zou ik dat ook best aardig en gezellig vinden staan. Nu stoort het me. Nou de maand is doormidden. Deel een door de meesten van ons zonder kleerscheuren doorstaan. Niet iedereen meldt zich hier, dus niets is zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 1 minuut geleden zei Lonster: Je bedoelt zondares Ik vond het woord er al raar uitzien. Ik raak bepaalde dingen kwijt. Uitdrukkingen vooral. Enfin. Ja alcohol als decoratie... Als het te opzichtig is gaat er meestal een treurig verhaal achter schuil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 ik heb deze fles redelijk onopvallend in de keuken staan, maar genoeg in zicht voor mijzelf Kyon, Lonster, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 Ja hoor nog lekker droog, kost tot nu toe geen moeite. Hoop dat jullie ook goed gaan allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 De helft zit er inderdaad op. Op naar de 2e helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 Op naar dag 16! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 De dagen vliegen voorbij nu ff. Gisteren moest ik om half 5 op. Dus zowel eergisteren als gisteren vroeg naar bed. Vanmacht een slaapkwaliteit van 97% yes Ik kan wel een mammoet verslaan vandaag. In plaats daarvan ga ik de emails van gisteren beantwoorden Kan ook heel heroïsch zijn. Vanavond de vrijdagavond thee met misschien wel wat te knabbelen erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Ik ga vanavond langs t personeelsfeest. Althans dat is nog steeds de bedoeling. 1 ding vind ik altijd gegarandeerd leuk en dat zijn zatte collega's. Ik weet dat de meeste het daar niet mee hebben maar ik vind het hilarisch. Als ik ze te zien krijg tenminste. Ben niet van plan heel lang te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 (bewerkt) Zatte collega's, ik vind het gênant. Mijn teamleider stond bijkans op de tafel te dansen en loopt opzichtig heen- en weer voor haar glaasje wijn. Haar haar plakt op haar voorhoofd, ze loopt wat rood aan en krijgt lodderige ogen. Is toch om je dood te schamen? Ik wilde haar naar huis sturen, maar durfde niet. Ik wil ook een mammoet verslaan. Maar voel me de afgelopen weken of ik er onderuit kruip als ik op sta. Al twee weken moe en slapjes. Gisteren ontplofte ik bijna, was emotioneel en voelde geen veerkracht. Naar de supermarkt gefietst voor een sixpack bier. Waarvan 5 opgedronken. Ik heb de DryJanuary dus niet volbracht. 17 januari 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Balen Had je niet echt kunnen ontploffen ipv bier te halen? Had het geholpen? Ik vraag maar wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Ach Lonster Wat herkenbaar dit Voor mij ook een grote trigger; Moe, kriegel, beetje depri vaak Bah, dan is de alcohol zo dicht bij he En in eerste instantie ontspan je er ook super van Maar ja, daarna.... Met stoppen heb je bergen en bergen geduld nodig, voordat je je beter gaat voelen Terwijl je denkt, dat je je juist veel beter zou moeten voelen Tja..verstandelijk weten we dat ook allemaal wel Els Noorlander beschrijft dit ook zo goed in haar betoog; De eerste weken, maanden meestal vind men niets meer leuk Nergens is meer wat aan Totdat er een moment komt dat zegt; he, ik voel opeens weer een geluksmoment Daar maar aan vasthouden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Oh wat jammer @Lonster. Hoop dat je je vandaag weer kunt herpakken, jammer van de dry januari maar je kan gewoon weer opnieuw beginnen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Waarom zou ik me plaatsvervangend schamen @Lonster. In tegendeel..ik ben een slecht mens..ik hou t boven hun hoofd voor de volgende maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 @Lonster wat jammer! Maar doe gewoon weer mee. Ik heb het er ook moeilijk mee vandaag. Ik slaap al weken slecht, veel stress en hoe lekker is het dan om het weekend te beginnen met een glas rode wijn.....HELLUP! Maar ik ga het niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Herkenbaar @Lonster ga je weer mee doen? Januari is nog NIET over Zie het ook zo voor mij van die teamleider. Zo deden wij dan ook ws? Ja denk het wel, wat erg die spiegel. Of juist goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 7 uur geleden zei Lonster: Zatte collega's, ik vind het gênant. Mijn teamleider stond bijkans op de tafel te dansen en loopt opzichtig heen- en weer voor haar glaasje wijn. Haar haar plakt op haar voorhoofd, ze loopt wat rood aan en krijgt lodderige ogen. Is toch om je dood te schamen? Ik wilde haar naar huis sturen, maar durfde niet. Ik wil ook een mammoet verslaan. Maar voel me de afgelopen weken of ik er onderuit kruip als ik op sta. Al twee weken moe en slapjes. Gisteren ontplofte ik bijna, was emotioneel en voelde geen veerkracht. Naar de supermarkt gefietst voor een sixpack bier. Waarvan 5 opgedronken. Ik heb de DryJanuary dus niet volbracht. Vandaag de 6e niet nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Inderdaad..januari is niet voorbij dus je kunt het bij 1 dag houden en vandaag weer mee doen! trusten..morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 (bewerkt) 23 uur geleden zei Lonster: Ik heb de DryJanuary dus niet volbracht. Kom op Lonster... opstekertje: als er tijdens een lange, hete, droge zomer een keer een vogeltje op je kop (sorry) hoofd piest zeg je ook niet dat de zomer totaal verregend is. Keertje schudden en verder... 18 januari 2020 bewerkt door Kohtje Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Mooi sprekend voorbeeld Koh! @Lonster, kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden