Marc Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Enkele jaren geleden kwam ik nog regelmatig op het forum, maar ik heb enkele opnames vanwege een hardnekkige alcoholverslaving achter de rug. Ik begin nu toch weer met goede moed, want ik heb al veel periodes gehad van drie weken tot zelfs vijf maanden waarin ik abstinent was. Voor altijd moet dan ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Hoi Marc. Welkom terug zeggen we hier dan.. Natuurlijk kan voor altijd stoppen met drinken lukken. Veel periodes van drie weken tot zelfs vijf maanden zijn haalbaar gebleken, dus langer kan. Als je maar weet waarom het eerder steeds weer 'mis' ging dan kun je daar aan werken om te voorkomen dat je vóórdat 'altijd abstinent' bereikt is al weer gaat drinken. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Ha die Marc. Ervoor gaan maar weer. Samen met hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Welkom en succes, goed dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Welkom terug @Marc Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 Welkom, hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden