Waldorff Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 1 uur geleden zei Etty: Vanavond alleen, voor de buis. Nog een tip voor een goede serie of film? Afterlife (Netflix) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 @Etty Ja zeker. Ben benieuwd naar seizoen 2. Volgend jaar ergens las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 (bewerkt) Ben moe, maar voldaan. Mooie voorstelling gespeeld. Veel emoties. En ik slaag er altijd weer in verkeerd te fietsen. Nu ook. In de regen. Lig al even in bed met de krant. Morgen zwemmen, schoonmaken, misschien moeder en koken. Gek: ik kom erachter dat ik mezelf saai begin te vinden. Dat ik niets te vertellen heb, behalve het delen van mijn gedachten. Misschien is dat zo als het goed gaat? Raar toch? Misschien het ontbreken van drama. 12 oktober 2019 bewerkt door Lika rare zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Vandaag nogal in een rollercoaster. Wel of niet hier iets laten horen? Wel of niet drinken. Nou, niet dus. En ik heb blijkbaar het bericht gisteravond van @Smaragd ook verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat hij (je) wat had gedronken. Was puur bezorgdheid waar ik dan niet goed lees maar meteen van het 'ergste' uitga. Ik heb vandaag 2,5 uur lang gelopen, doelloos, straat na straat en uiteindelijk was ik in een (of 2) dorp(en) verderop. En toen moest ik nog terug. Ik had mijn OV kaart niet bij me. Het heeft me wel goed gedaan. En vanavond heb ik nog even koffie gedronken met een groepje van hier en gelachen om de super flauwe grapjes van de begeleiding. @spirit Is die enge film toevallig 'Into the tall grass'? Fijne avond en lekker slapen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Jamaaaa nou staat dat woord er nog.Dom dom moderatortje toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik denk..... dat we het woord 'kut' gewoon mogen gebruiken van de mod tegenwoordig. 'Ze' worden niet meer zo snel boos.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden