Angelia Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Hai! Ik ken hier nog niet veel mensen. Paar dagen geleden heb ik mezelf voorgesteld in Wie is wie. Uit nieuwsgierigheid, wie van jullie werd na de stop vrijwel meteen verkouden? Ik heb ooit ergens gelezen dat wijn (dat was mijn poison) een gunstige invloed heeft op verkoudheid. Uiteraard greep ik graag alles voor waarheid aan wat positief over alcohol in de media verscheen, maar nu vraag ik me af of mijn gesnotter een gevolg is van het stoppen? Vandaag is dag 15! Sorry als ik dit ergens anders had moeten plaatsen... Fijne dag allemaal! Angelia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Welkom hier. Op de dagdraad zitten dagelijks de meesten: allemaal (ex) verslaafden. Zelf was ik ook verslaafd aan alcohol. Dat gesnotter kan een gevolg zijn van niet meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Kan ook gewoon van het herfstweer komen, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Tsja wie weet. Het is sowieso de tijd om verkouden te zijn nu. Sinds ik gestopt ben met roken ben ik heel vaak verkouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 * hatsjie! * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 kuch! Ik ook. Niet per sé na stoppen. Maar ik merk het allemaal wel meer nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Verkouden is toch juist als je met je domme dronken kop bij 10 graden in t-shirt zonder jas naar huis loopt omdat je m in de kroeg bent kwijtgeraakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Nou bij mij was het andersom. Bij de eerste paar glazen, maakte niet uit wat, moest ik altijd veel niezen, Nu nergens meer last van. O ja ik drink ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Bij mij werkt(e) het zo: ik was even zo vaak verkouden met of zonder drank met als enige verschil: met drank kon ik het irritante gevoel van verkoudheid verdoven. (een van de weinige voordelen van drank) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 15 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2019 ik ben ook snotverkouden, ik kan niet slapen als ik door mijn mond moet ademen, heb nu xylometazoline neusspray gehaald, en sinds dagen kan ik weer ademen door mijn neus! dagen achter elkaar dit gebruiken kan verslavend werken dus dat doe ik ook niet .. wel fijn om weer "normaal" mijn neus te kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2019 Ik krijg niks weg door mijn neus. Ik ben wel verkouden, maar toch. Ik neem alleen ook geen drank ervoor in de plaats. Nu maar gewoon proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden