Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 En als ik dan toch ga klagen is het over die verkoudheid die maar niet overgaat... nog steeds zo'n wattenhoofd en een blaffende hoest. Maar ja. Er zijn ergere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Eerst een kop thee met een stuk pure chocolade. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Kippensoep, dat is heerlijk met dit weer. Ik eet het restje van mijn lunch op. Pasta en zalm. Heb niet veel werk verzet vanmiddag, weer typisch werkontwijkend gedrag vertoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 7 uur geleden zei spirit: Dagpact:BillyWaldorffManouYvonne Rapilos Spirit Myle Ik zet me er nog op. Omdat ik weet dat ik het wil. Geen nachtgedrink. Niks bestellen. Dit forum kan me vaak helpen. Ook als ik niks zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Tuurlijk op het dagpact @Myle? is het worstelen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Moeilijk @Spirit. Misschien eens een keer praten met iemand erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ja @Lika. Het is nu wel even flink worstelen. En het is -te- gemakkelijk om aan drank te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 5 minuten geleden zei Lika: Tuurlijk op het dagpact @Myle? is het worstelen nu? ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Houd vol @Myle! Je bent beter dan die drank. Echt. Je kunt dit en dat weet je zeker want je doet het al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Weet je waarom je zoon niet wil praten @Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 7@spirit Ik vind het heftig hoor, je kat laten inslapen. Natuurlijk maakt het je van streek. Verdummele ik zou niet weten waar ik het zou moeten zoeken als het mijn kat zou moeten gebeuren. Je hebt geweldig goed gezorgd voor haar. Het kon gewoon niet langer meer en dat neemt niemand je kwalijk. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ben 2 kilootjes kwijt geraakt afgelopen maand, zag ik op de weegschaal. Mooi bij-effect. nancy, Lika en Waldorff reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Yep, geen lege calorieën meer! Hoe lang ben jij gestopt @Sandro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Voor mijn werk had ik al een kilometer gezwommen. Dan begin ik de dag zo veel tevredener (over mezelf). Dat betaalt zich de rest van de dag uit in meer energie. Maar nu is die op. Slaap lekker. (oh ja. Wij hadden parelcouscous/linzen salade. Met crème van rode bieten. Geitenkaas, appel en walnoot erbij. Heel.lekker!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ik ben jaloers @Lika. Hoe krijg je het voor elkaar, zoiets lekkers en gezonds. Ik had simpel krieltjes uit de oven met een burger. En witlof. Morgen is het plan alleen wel : witlof uit de oven met ham (of kipfilet), opgebakken rösti en een kipschnizel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Het gaat @spirit. Al zou ik nu ook wel even in een (prive) zwembad willen duiken. Zeilen en zwemmen vind ik geweldig. Ik durf alleen niet naar een publiek zwembad. Teveel littekens. Te confronterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 10 uur geleden zei Waldorff: Yep, geen lege calorieën meer! Hoe lang ben jij gestopt @Sandro? Een maand geleden. Gaat wel met vallen en opstaan helaas. 9 uur geleden zei Cleo66: Kijk aan @Sandro, kan ik je niet meer herkennen aan je bierbuik Je zult me inderdaad niet meer zien hardlopen met de vetrollen hangend over de (te) strakke hardloopbroek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Ok man, succes, zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden