Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik ga stuiteren op bed. voor Liefka en voor @Myle. Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 @Reacher ik weet niet eens meer wat ik precies wilde zeggen, maar voor mij is drinken ook echt een no go. Ga ik liever voor de taart met een paar kattenharen. Die zaten trouwens ookal in mijn tagliatelle vanavond. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Zojuist zei Quinn: of kapitain Kirk de beste Star Trek kapitein te noemen. Terwijl dat uiteraard Picard is. Of Archer. Of Janeway. Of ik. ook een voor @Quinn dan. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik kijk een serie die totaal geen alcohol bevat. Wel drugs, maar goed. Dat heeft nooit echt mijn aandacht getrokken. Ik kijk nog even en probeer daarna te slapen. In bed en anders op de bank. Wat het best voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Oe lekker, kusjes captain @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Slapen is altijd een goed plan. En morgen lijkt alles weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Dat blijft zo opvallend. Hoe de ochtend en de avond wat dat betreft van elkaar verschillen. Maar het is waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik krijg bij voorkeur zo min mogelijk mee van de ochtend, maar toch, als het buiten licht is, lijkt alles wat lichter. Poëtisch he. Myle en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik wil eigenlijk morgenochtend om half zeven zwemmen. Dat wil ik eigenlijk steeds. Maar ik ben gewoon nooit wakker genoeg. Een schier onoplosbaar dilemma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Zwemmeditatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 (bewerkt) Wie weet. Morgen. 2 september 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 eigenlijk Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 5 minuten geleden zei Lika: Dat blijft zo opvallend. Hoe de ochtend en de avond wat dat betreft van elkaar verschillen. Maar het is waar. Klopt. Ik hoop dat je morgenochtend 'wakker' genoeg bent om te zwemmen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 1 minuut geleden zei lady jane: eigenlijk De doodsteek voor elk goed voornemen, dat woord. Of gewoon een lekkere slag om de arm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 ja ik vind het een rotwoord, noem het zelfs een vrouwenwoord want die gebruiken het in mijn omgeving het vaakst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Vind ik ook. Daarom gebruikte ik het ook. Ik wil het blijkbaar niet genoeg. Maar Lika: neem een besluit en voer het uit Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 of laat het gewoon open en doe wat je graag doet en misschien op een geschikter moment? wat je ook besluit ik hoop dat het je goed doet meis♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Het is even moeilijk. Alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 19 minuten geleden zei Myle: Het is even moeilijk. Alles. Dat komt vast door die vieze taart die @Reacher ons wil voeren. Geraak je niet in slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Komt wel goed @Myle. Ik wou dat ik wist wat ik zeggen kon zodat je je iets beter zou voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Miss heb je de slaap ondertussen al kunnen vatten. Hoop dat t morgen wat lichter voelt. Ik ga ook maar es knorren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Ik was even in slaap gevallen maar nu weer wakker. Ik probeer gewoon verder.. Thanks. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 september 2019 Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 Op 2-9-2019 om 07:57 zei Vol: Goedemorgen op mijn favoriete dag, gefeliciteerd @bolletje ..we zijn ook dit jaar weer gezellig samen jarig! Jarige alsnog gefeliciteerd was maandag zelf ook jarig Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden