Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Freebird

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Dit is allemaal nieuw maar wel exciting. Ik ben vrijdag 2-08 uit de kliniek gekomen, ik moet zeggen dat thuiskomen erg beangstigend was. Weer terug in mijn huis en alles kwam op me af. De kliniek was een veilige bubbel en nu ben ik weer terug in de wijde wereld, the real world. Dit is mijn eerste opname en behandeling geweest en ik ben op dit moment 37 dagen clean. Afscheid nemen van mijn leven hiervoor was moeilijk want doordat ik steeds dezelfde fouten maakte wist ik een soort van wat me te wachten stond elke keer, controle loslaten voelde bevrijdend. Het was een keuze tussen leven en dood om me te laten opnemen en ik had geen betere keuze kunnen maken. 

Ik ga dag voor dag en neen het stap voor stap, gisteren kwam er veel op me af. Dingen die ik moet regelen en ik raakte best van slag. Het leek even of alles wat ik in 4 weken had geleerd over mezelf de deur uit ging maar ik heb mezelf kunnen herpakken en een bericht gestuurd naar en een fellow. 

Ik hoop hier steun te vinden en andere te kunnen steunen in hun herstel.

Thanks voor het lezen.

 

Groetjes, Freebird

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Cleo66:

Welkom freebird,  is dit je eerste keer dat je zolang clean bent? Heb je medicatie? Mij heeft dit  forum heel erg geholpen en dat doet het nog steeds .

Hopelijk wil je wat meer over je zelf vertellen,  zodat ik een beeld van je Kan krijgen . 

Dank je! Ik ben eerder clean geweest maar nooit in herstel vooral op wilskracht. Ik heb geen medicatie jij wel?

 Ik ben 21 jaar en drink vanaf mijn 16de vorige jaar begon ik met bingedrinken en liep alles helemaal uit de hand. Goed om te horen dat dit forum je al heeft kunnen helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...