Sowhat Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Bor, jij hebt toch airco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Airkohtjes dus, zeg maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Je doet zeker je best @spirit. En nee... het valt niet altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Warmpjes vandaag Net een ijsje gehaald met vriend in het dorp Zelf hand in hand lopen was te warm ha, ha Kohtje en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ja @knakker, die reclame kan ik me nog wel herinneren .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 8 minuten geleden zei rapilos: Warmpjes vandaag een zeker gevoel voor understatement kan je niet ontzegd worden rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ik was tot 19u op t strand, zo heerlijk dat ik eigenlijk helemaal niet meer naar huis wilde. t fietsen was fijn tot aan de hoge gebouwen bij t station, bloedjeheet zeg, alle ramen reflecteren de hitte en geen zuchtje wind. Terwijl aan zee de wind vanaf het water kwam (was niet voorspeld dus kadootje). Ik hoop dat de komende 2 a 3 dagen dit zo blijft want oostenwind met deze temperaturen is vreselijk. Erg ver lopen tot het water waar alle niet volleyers liggen. en dan hebben we ook meteen de kwallen weer. Vandaag de eerste verkenner al gespot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Hoi, Lekker voldaan gewerkt ondanks de hitte. Ik kan mij droog afmelden, dankbaar voor. Welterusten. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 zat midden in spannende misdaadfilm: Heat slaap lekker zonder teveel liggen woelen daar word je zo warm van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2019 9 uur geleden zei spirit: 1.) Nou, ik meld me maar droog af voor het dagpact. 2.) Weinig interactie momenteel. 3.) Welterusten en tot morgen 1.) Goed zo @spirit 2.) Helemaal met je eens. Saai gewoon. 3.) Tot vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden