Rosee Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Vandaag een nieuw begin Deusje. We kunnen altijd opnieuw beginnen, iedere dag, ieder moment. Hoe je jezelf nu ook voelt. Zwemmen in zee is nu fijn, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 23 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ik was bang om terug te keren naar deze site. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ja, was inderdaad dronken toen ik besloot om op deze site te komen. Het goede is dat ik anders nooit op deze site terecht was gekomen. Ik vraag alleen wat steun in mijn strijdt tegen alcohol. Ik zal zo nu en dan een post plaatsen hoe het met me gaat. Vandaag dag 1. In mijn ervaring is de eerste dag het moeilijkst. Ik ga ervoor. En inderdaad ik ben opgenomen geweest in dubble diagnostiek voor mijn problemen. Ik ben uitbehandeld in 2008. Toch weer gaan drinken....en ik weet dat ik het kan. Geen woorden maar actie. Vandaag dag 1 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Zet ‘m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Fijn dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Dag één, goed bezig. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 32 minuten geleden zei Deusje: Ik was bang om terug te keren naar deze site. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ja, was inderdaad dronken toen ik besloot om op deze site te komen. Het goede is dat ik anders nooit op deze site terecht was gekomen. Ik vraag alleen wat steun in mijn strijdt tegen alcohol. Ik zal zo nu en dan een post plaatsen hoe het met me gaat. Vandaag dag 1. In mijn ervaring is de eerste dag het moeilijkst. Ik ga ervoor. En inderdaad ik ben opgenomen geweest in dubble diagnostiek voor mijn problemen. Ik ben uitbehandeld in 2008. Toch weer gaan drinken....en ik weet dat ik het kan. Geen woorden maar actie. Vandaag dag 1 x Vaak vinden ze nuchter de site niet meer terug, maar dat is gelukt. Je zit al op het goede spoor succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Fijn dat je er(weer) bent Deusje, succes met vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Dag 1. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Dag één is een mooi begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2019 Hoe gaat het nu Deusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden