Spring naar bijdragen

Als je alles hebt gedaan en nog steeds op hetzelfde punt belandt.


Deusje

Aanbevolen berichten

Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen. Met die zin ben ik vanaf mijn eerste dag hier figuurlijk om de oren geslagen. Het duurde even voor ik hem echt zo voelde, maar inmiddels weet ik dat het klopt. Je staat niet alleen, er zijn hier velen zoals jij, in verschillende stadia van hetzelfde proces. Drink je nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nooit hoe ik opsta de volgende dag.Mijn hoofd kan de volgende dag 360 graden verandert zijn. Wat ik me voorneem de avond voorheen kan totaal verschillen van de vorige nacht. Ik ben een twijfelaar maar ik weet 1 ding. Ik moet stoppem met drinken. liever * voelen zonder alcohol dan * voelen met alcohol.....x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan te bedenken dat ik ook was gestopt met roken.....maakt me 2 keer fout. Althans dat is hoe ik me voel.....maar serious. Ik was gestopt met drinken en roken...en dat is nog steeds wat ik wil en waar ik voor ga. Maar wat ik vooral mis is de steun hierin. Alleen is ook maar alleen.....(life0..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @Deusje je lijkt mij wel met de acties die je beschrijft. Dat bed kun je vast nog wel ruilen binnen bepaalde tijd (je baas helaas niet) zou je een knuffel willen geven want snap zo hoe je je nu voelt, vol spijt en schaamte. Maar luister: de wereld draait gewoon door en je hebt niemand vermoord. Het is gebeurd maar het zal slijten. Kijk nu vooruit. Lekker slapen en probeer jezelf te herpakken. Morgen neem je de eerste niet!!! Jij kan het ook. Alles voelt nu verschrikkelijk en dat komt puur door die rotdrank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja voel me inderdaad *. Maar zoals je zegt , morgen weer een dag. Laat ik nou net morgen met een vriendin naar het strand gaan ( woon in Turkije) met een vriendin die nogal , laat het lief zeggen, nogal wat drinkt.....moeilikje situatie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja voel me inderdaad *. Maar zoals je zegt , morgen weer een dag. Laat ik nou net morgen met een vriendin naar het strand gaan ( woon in Turkije) met een vriendin die nogal , laat het lief zeggen, nogal wat drinkt.....moeilikje situatie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom van ver. Ik had meerdere opnames om te stoppen met alcohol en cocaine. Had vele opnames totdat ik uiteindelijk werd opgenomen in dubbele diagnotiek. Ik heb 14 maanden in dubbele diagnostiek gezeten. Ik werd na 14 maanden ontslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga slapen vanavond in een nieuw bed wat ik gekocht heb met mijn dronken head. Oh en een weekngeleden heb ik een gouden ketting gekocht voor 1500 euro terwijl ik het geld niet heb. \\ook gedaan met mijn dronken hoofd. En nu weer ben ik dronken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...