Hadocque Geplaatst 15 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2022 Vandaag 4 weken drankvrij, morgen 4 weken rookvrij. Zoals jullie misschien weten was ik niet geheel alcoholvrij. In het weekend werd er wel gedronken. Keer op keer stranden mijn rookstoppogingen in het weekend. Nu dus de koe bij de horens gevat en voorlopig geen weekendborrel, eerst dat roken maar eens goed de deur uit. Hoe vaart gij, Zbb? Remi1 en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 19 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2022 Goed bezig @Hadocque, Hou vol hou vast laat los. Beschouw mezelf als een roker in ruste. Ben nu na talloze stop pogingen sinds 2 jaar gestopt. Voor roken èn drank geld voor mij dat 1 teveel is. Een maand is een hele goede start Jessje en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Na bijna zeven weken gefaald. Ik leg me er bij neer, ben toch al oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goed gedaan dan die 7 weken. Als het je meer rust geeft wel te roken is daar niks mis mee. Als je berust in het roken is dat ok. Mocht je besluiten weer door te pakken...laat t weten dan moedig ik vanaf de zijlijn weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Fijn. Vanmorgen toch de boel op weer weggegooid, na 7 weken ben je toch gewend aan die frisse bek. Zbb, karin123, Berkje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2022 Op 15-8-2022 om 12:25 zei Hadocque: Vandaag 4 weken drankvrij, morgen 4 weken rookvrij. Zoals jullie misschien weten was ik niet geheel alcoholvrij. In het weekend werd er wel gedronken. Keer op keer stranden mijn rookstoppogingen in het weekend. Nu dus de koe bij de horens gevat en voorlopig geen weekendborrel, eerst dat roken maar eens goed de deur uit. Hoe vaart gij, Zbb? Ohh,ben al weer een hele tijd aan het roken helaas. ik ga er binnenkort wel weer voor. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Ik heb de vaper weer uit de kast gepakt en rook nog 5 sigaretten per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Netjes Karin ben je van plan om uiteindelijk helemaal af te bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Hoi @Zbb Dank je. Weet ik nog niet. Voorlopig houd ik het bij dit. De nicotine in de vaper weerhoudt mij om gewoon te roken. Ik zit nu met mijn vader die erg ziek is en heb geen broers of zussen helaas. Misschien op den duur met nicotine afbouwen via de vaper. Moet het nog even bekijken maar voor nu is het oke. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 Oké duidelijk Karin mijn voornemen is om rond 1 oktober te stoppen. voor nu heb ik teveel aan me hoofd,dat zou gedoemd zijn te mislukken. zodra ik in rustiger vaarwater kom meld ik me weer. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Zbb, hoop dat alles snel weer beter wordt voor jou. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Hoe gaattie hier, stoppers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) Sinds twee weken nu ook gestopt met de e-smoker. Het gaat mij aardig af moet ik zeggen, ondanks de trekmomenten en soms vruchteloze zoektocht naar dat ding om vervolgens weer te realiseren dat je bent gestopt Ook in het roken ben ik mateloos en gebruikte die vaper vanaf ik wakker werd tot letterlijk slapen gaan. Het is wennen maar het voelt toch wel apart om voor het eerst in hele lange tijd los te zijn van zowel alcohol als nicotine. Ik hoop dat het gaat lukken het is mij eerder gelukt om 10 jaar niet te roken. ik moet alleen niet weer beginnen want met mijn brein is de beer dan meteen weer los. 25 oktober 2022 bewerkt door Maverick Woordje Hadocque, Remi1, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ok, Maverick. 10 punten. Deze keer heb ik de vaper ook laten staan. Net als jij ben ik ook onmatig als de beer los is. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 19 november 2022 Rapport Share Geplaatst 19 november 2022 Inmiddels 5 weken nicotine vrij. moet bekennen dat ik vorige week aardig uit balans was. De zucht die zo nu en dan nog steeds de kop opsteekt maakt me opstandig en laat mij zoeken naar alternatieven. Zo was ik een paar kilo afgevallen maar die zitten er ouderwets weer aan. Zelfs de geniepige gedachtes om alles weer los te gooien ( drank en echte sigaretten) zijn de revue gepasseerd. Deze week gaat het gelukkig weer wat beter en ben blij dat ik nog steeds bij mijn beslissing ben gebleven. Ik hoop snel mijn stabiliteit weer wat terug te krijgen. Mijn grootste angst is door de drang naar roken ook weer terug te vallen naar alcohol. Daar moet ik dus echt niet aan denken, de hel! Misschien is het daarom dat ik ruim 7 jaar na het stoppen met drinken nog steeds rookte? De balans was er dan wel maar toch fragiel ofzo. Remi1 en Oskar reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 19 november 2022 Rapport Share Geplaatst 19 november 2022 Ik fiets ook graag mee in dit kleine pelotonnetje. Sinds vanochtend 11.12u rookvrij. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) Knap werk@Maverick voor elke week een blommetje. Maak jij er dan een mooi boeket van? 20 november 2022 bewerkt door Remi1 Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) Dank je wel voor de de bloemetjes @Remi1 dat is lief. Alleen dat bloemschikken is levensgevaarlijk vraag dat maar aan Bertje Visscher 20 november 2022 bewerkt door Maverick De achternaam van Bert is met twee s-en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) Verzamel jij elke week een een blommetje? Dan schik ik (als het je schikt). @Maverick 20 november 2022 bewerkt door Remi1 Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 november 2022 Rapport Share Geplaatst 28 november 2022 Kan er alweer een blommetje geschikt worden @Maverick? Oftewel; Hoe gaat het ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 november 2022 Rapport Share Geplaatst 29 november 2022 Ha @Remi1, Het gaat goed met mij, dank voor het vragen. Nog steeds nicotinevrij dus er mag weer een blommetje bij. Wel eerst de helm opzetten hè, heel belangrijk bij het bloemschikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 december 2022 Rapport Share Geplaatst 10 december 2022 Stilletjes...schikt het nog @Maverick? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Gaat goed @Remi1 ik blijf alleen vaak nog naar een alternatief zoeken voor de gewoonte. Dus snoepjes, koekjes en andere lekkernijen blijven bovengemiddeld genuttigd worden Het lijkt wel wat minder te worden dus hopelijk kan ik weer een begin maken met wat kilootjes kwijt te raken. Inmiddels 2 maanden niet gerookt/dampt dus dat is niet gek. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden